1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  2. arnold76

arnold76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets bekend over de update?wanneer hij gaat komen bijvoorbeeld?
    Durf hem bijna niet op te starten omdat ik een corrupt save error verwacht:eek:

3. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Helaas zal er nooit meer info komen dan: We zijn er mee bezig.

Het beste wat je gaat krijgen is waarschijnlijk, de patch is klaar maar MS is nu bezig hem goed te keuren. Als het zoals gewoonlijk gaat duurt dat ook nog een week ofzo :mad:

4. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Eerste seizoen bijna ten einde. Alleen nog de race op Abu Dahbi. En het is behoorlijk spannend. Ik sta één punt achter op Webber, na een zenuwslopende race op Brazilië. Ben benieuwd of ik de titel kan binnen slepen op Abu. Hopelijk dan een contract bij een mooi team. Virgin is niet zo interessant.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Als je het niet haalt kun je altijd nog je 360 rap uit doen en overnieuw beginnen. Misschien niet helemaal fair, maar is de wereld dat in het echt ook? :+:9

6. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Juist wegens de corrupte save-game problematiek heb ik de auto-save uit gezet! Safe pas NA een race en dus niet na een Practice. Bijkomend voordeel: je kan nog 's ff opnieuw beginnen ;)

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Inderdaad, maar ik save geregeld na een practice als ik moet eten of afspraken heb. Niks aan de hand bij mij. Denk dat er tijdens de productie is fout is gegaan of dat er misdrukken zijn geweest. Net als met boeken, kun je dat met games ook tegenkomen. Helaas gebeurt echter wat vaker dan bij boeken. ;)

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Haha, nee dat doe ik niet. Ik liep al bijna een grote achterstand op in Brazilië, maar in de eennalaatste ronde spinde Webber nog waardoor ik de schade kon beperken. Dat voelt veel lekkerder dan opnieuw beginnen.

9. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Is ook zo, maar ik zou de spanning er maar vanaf gaan halen en racen maar. Ik wil wel weten of je het red of niet. Ik heb zelf nog een hele tijd te gaan, maar op moment met wat andere games bezig.

Mass Effect o.a., die moet ook nodig eens op 1200/1200 (2e keer :+).

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    :F: Serieus, gast, denk je nou echt dat door 'misdrukken' er bugs in F1 zitten?

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Dat zeg ik niet direct, maar je weet hoe het soms kan gaan met de Xbox en of spellen in het algemeen.

Neem Forza 2. Na een paar dagen reed ik daar door lege lucht, terwijl anderen er totaal geen last van hadden. Het is niet altijd een bug of glitch willem.

12. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan anders ook gewoon de race restarten! Misschien wat minder drastische dan je Xbox uitzetten

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.777
    Verrek ja. :+

14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Nou, seizoen 1 afgelopen. En wereldkampioen! :D In de kwalificatie 2e getraind achter Webber, na een spektakel in de eerste ronde 1e gekomen. Daarna uitgereden, bij mijn pitstop nog wel een mannetje serieus omvergereden (wist niet dat het kon:+). Uiteindelijk voor Webber geëindigd en met 8 punten verschil de titel gepakt! Nu seizoen 2 en heb het stoeltje van Webber gelijk overgenomen.

15. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Grappig spel, Laatste bocht van de laatste ronde zet ik Di Grassi op een ronde, kijk ik naar de uitslag is Di Grassi 2e geworden op 0.6 achter mij:confused:

16. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Dan zal hij geen pitstop gemaakt hebben. Vaak voorkomende fout in het spel.

17. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    hmm gister begonnen aan m'n 2e seizoen en net als eerder hier iemand had gaat de auto niet harder dan 296. Na wat spelen met de versnellingsbak heb ik er 304 uitgekregen maar harder gaat ie echt niet. Weet iemand hoe dit komt? Ik rij in de Mclaren trouwens:)

18. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Te veel downforce? Verkeerde instelling (Fast/cruise)? Kan van alles zijn eigenlijk, heb je de auto al eens op zijn 'snelle' instellingen gezet via de engineer? Misschien ligt het aan het circuit?

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hij staat op de snelste instelling, downforce minimaal top maximaal.

20. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Nooit aan gedacht om de moeilijkheidsgraad te verhogen? Zo is er toch geen klap aan als je binnen notime in een kut-auto wereldkampioen wordt? Kan ook aan mij liggen hoor :)

Deel Deze Pagina