1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    Hardcore koop alles of niet. Heb ik ook hoor. ;)

Toetsenbord doet een beetje fok. Ipv een vraagteken krijg ik een = teken. Gaat wel weer over. 8)

2. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Rechtsonderin even toetsenbordindeling op VS zetten ipv Nederlands ;)

Nog steeds een heerlijke game. Tuurlijk zitten er bugs in die er niet in hadden mogen zitten, maar fuckit. Voor een hoop bugs is inmiddels een workaround (rondes later pitten, niet saven direct na een R&D practice session), en na de patch gaat alles ongetwijfeld goedkomen. De mensen die hier dan nog willens en wetens op de standaardinstellingen gaan pitten, en dan hier komen drammen word ik dan ook een beetje moe van. Beetje drammen om het drammen lijkt mij...

Geniale game, heeft bij mij (bijna) alle verwachtingen ingelost... en godver wat is racen in heavy rain lastig!!

3. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Op Legend is het toch een stukkie spannender. Kan met de top mee, maar ik mag echt geen fouten maken. Die maak ik wel dus zit ik steeds met mijn Red-Bull in de subtop. Rond de 5e plek. Moet toch net wat harder kunnen. Nu bij Shanghai, sta tweede in het kampioenschap. Moet nu toch proberen de schade te herstellen. 5e plek op Shanghai is niet verkeerd om te beginnen.

Vind het zo echt gaaf :cool:

4. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    bij mij werkt shift + ctrl tegelijkertijd in drukken ;)

5. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lig op schema voor WC 2, Eerst volgende race is Silverstone ( 2e keer ).
    Spel liep vast tijdens de vorige race, 58% kans op regen, en ja hoor de regen die kwam met bakken uit de Britse hemel na een paar rondjes.Maar goed dat zien we morgen wel weer..;)

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.777
    ? Kijk hij doet het weer! :+

Was al bijna bang dat mijn toetsenbord aan schijt was na al die rake klappen zoals die gekke duitser. :+

7. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb een vraag,nog nooit een f1 spel gespeeld en volg het ook niet op tv.

Nu stond ik op de 6de plek en reed samen met nog andere de pits stop in omdat hij aangaf dat dat moest.Toen ik weer kon vertrekken was ik plots 23ste en die ander heb ik nooit meer tegengekomen of kunnen inhalen.

8. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Pitstop bug, Heeft iedereen wel eens, zijn ze bij Codies aan het fixen...( zeggen ze ):p

9. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dus kan er eigenlijk niets aan doen of de race herstarten ?
    Of krijg je die bug dan weer ,

10. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, Het is alleen als je met veel auto's tegelijk de pits in gaat, dan laat je team je wachten tot de laatse voorbij gaat :F:, Tip : Ga de pits heel laat in, na 8/12 ronden wat ik ook doe *) dan kun je dit omzeilen :9:9

11. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor de tip morgen maar eens uitproberen.

12. Remco

Remco Guest

Is het al bekend wanneer die patch komt?

13. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Laatste update:

Dus we kunnen nog even wachten helaas!

14. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Duurt toch wel té lang hoor. Ze moesten het al weten voor 21 september, want je gaat me niet vertellen dat ze die bugs zelf niet zijn tegengekomen, ze moesten persé die releasedate halen. En dan nu nog steeds geen patch, zeg bijna een maand later, is eigenlijk gewoon schandalig. Reden voor mij iig om volgende codemaster titels niet bij release te gaan halen.

15. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Same here, dit had echt niet zo gemogen.

16. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Je kunt nog wel even wachten op die patch.
    Ik verwacht ook niet dat ze veel gaan oplossen.

Ik ben behoorlijk klaar met CM.

17. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eensch.. het gebeurt nu wel vaak met CM dat ze simpelweg hun games niet lijken te testen of er geen ruk om geven al die bugs.

- Er was een cricket game (niemand hier speelt dat) en daar zaten gamebrekende bugs in, nooit gefixed door CM, kon ze geen ruk schelen.

- Flashpoint 2.. belachelijk veel bugs en loze beloftes, wel een patch gekomen maar veeeel te laat.

- F12010.. een pitstop bug zoals deze is ook gewoon gamebrekend.. het maakt een race van 40% onspeelbaar als je pech hebt.. dan kun je overnieuw beginnen na een half uur racen.

de game is verder echt tof, maar ik had de kwaliteit van GRID en DIRT verwacht.. games die echt goed in elkaar zitten en geen patches nodig hadden.. F12010 heeft meer de kwaliteit(s-controle) van flashpoint 2 jammer genoeg.. ben benieuwd wie daar over gaat, wat mij betreft opzouten met diegene en zet er maar iemand neer die zijn baan wel serieus neemt.

18. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0

Dirt 1 en 2 steken goed in elkaar. Grid ook. F1 is wel door andere studio van Codemasters gemaakt. Die niets met Dirt en Grid te maken heeft.

Natuurlijk ik ben er mee eens, dat de game goed getest moest worden. Maar waarschijnlijk woude ze ze deze game gewoon snel releasen.

19. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar er is wel iemand bij codemasters die het overzicht heeft en verantwoordelijk is voor het testen van de game en het uitbrengen van een zover mogelijk bug-vrije game.

De release ging inderdaad iets te rap zo blijkt.. uitstellen was ook niet echt mogelijk want dan is het seizoen alweer afgelopen.
    Maar de alarmbellen gingen al rinkelen toen een producer maar bleef zeggen in verschillende interviews dat dit de fundering zou worden voor F1-2011 en 2012.

Nogmaals, de game rijdt echt super.. grafisch is het goed, audio is goed, maar ik kan me voorstellen dat mensen wel erg pissig worden als hun savegame gewoon weg is.. Of als ze een uur aan het rijden zijn, de pits inkomen en dat die lollypoplul ze niet wil laten gaan en ze 20 seconden vasthoud.. grrrr!

20. Obelysc

Obelysc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso offline racen faalt, gewoon online dan heb je betere competitie. (nee ik heb het niet over de beukende kindjes, try joining a league) O-)

Deel Deze Pagina