Hier doen ze er tenminste wat aan. Bij fifa ultimate team 10 zaten zoveel glitches, bugs en cheaters en hier werd er niets aan gedaan terwijl de mensen er ook voor betaalde.
Ze maken zich er gewoon makkelijk vanaf vind ik , onder het mom van ,,oh dat patchen we later wel , eerst geld incaseren''
Ik ervaar dus hangups van 2 seconden, dit komt meerdere malen per sessie voor. (game ook al vanaf disc gespeeld, dit maakt geen verschil) Tevens heb ik het idee dat de FPS inkakt op sommige loacties (nabij stadion/pit gedeeltes van circuits) Tevens heb ik het idee dat grafisch soms het een beetje pixelig is. Kan dat laatste punt iemand mij bevestigen ?
De enige Hang-up die ik ervaar is wanneer ik vanuit de pitbox de pitstraat inrij. Helaas kan ik niet bevestigen dat het grafisch af en toe pixelig is. Ik heb daar niet opgelet (en het is me dus niet opgevallen ). Ik zal er eens op letten. Op welk cicuit kan ik dit pixelig terugvinden? Het idee wat je heb mbt inkakken FPS is waar. Ik heb het op een paar circuits al gehad/opgemerkt. Vooral bij Monaco ( zoals velen hier hebben gezegd ).
Ik heb momenteel ook hickups in de framerate op Kuala Lumpur bij de hairpin in het midden. Elke keer als ik aankom vanuit de 5e versnelling moet ik een beetje gokken hoe ik qua timing in de tweede versnelling terecht kom. Dit wordt erger als er 1 of meer tegenstanders in de buurt zijn. Ben nu toe aan de kwalificatie maar hou mijn hart vast voor de race want dan verwacht ik dat het erger is.
Te vroeg ge-released, Sommige punten hadden ze moeten fixen VOOR de release, bijv: de Save-game bug, veel members konden overnieuw beginnen omdat ze niet wisten dat je NIET moest stoppen na RD test
Spel vandaag binnen gekregen vind het wel tof, begonnen op easy, hoef niet eens te remmen Heb 3 races gedaan, de eerste werd ik 18e, 2e 7e (maar kreeg 20sec straf ), 3e 10e \o/ bij die 3e reed ik 4e, maar toen stond ik 24 seconden in de pit! Maar ik ben niet de enige die dat heeft, hopelijk komt die patch snel
Yup.. codemasters gaat hard achteruit met de kwaliteit qua kwaliteitscontrole. Las trouwens ook een review van de PU van deze game.. JJ geloof ik. Man o man, ga dan niet de journalistiek in! hij wou, als hij heeeel goed ging zoeken, wel wat minpunten opnoemen maar ging dat niet doen omdat "de game zo tof is, dikke vinger aan iedereen". Serieus? echt? het is al erg dat serieuzere reviewers van bijv. ign en gamespot de bugs en minpunten missen, maar dit sloeg echt alles.. je zult maar op basis van zo'n stront review die game kopen en niks anders dan kwaliteit verwachten.. koude kermis, thuis, etc. Maar goed, de handling blijft superb en daarom blijf ik terugkomen op deze game.
En als straks die patch er is hoor je straks niemand meer zeuren. Ik heb echt helemaal nergens last van. Enige game waar ik op moment ff schijt aan heb is World of Warcraft en dat is echt vele malen erger dan dit op moment.
Met alle respect maar als je nergens last van hebt heb je weinig F1 gekeken en nog minder F1 games gespeeld. Zoals ik al eerder zei arcade spelers zullen minder last hebben de vele bugs.
Ik kijk al 9-10 jaar lang bijna elke race van formule 1 en heb eigenlijk nergens last van. De meeste zijn op dit moment ook nog gewoon te voorkomen totdat de patch uitkomt. Natuurlijk is het jammer dat de bugs er zijn, maar beter dan als de game buiten het F1 seizoen zou uitkomen.
Het ergste is de hickup, 2 sec staat je beeld stil. zul je maar net op je rempunt aan komen rijden. heb al paar keer gehad dat ik vangrail ingeschoven ben. Online had ik het gister trouwens ook een keer. Voor de rest ben ik redelijk tevreden met dit spel, met mn ms stuurtje geeft het echt een kick.
Ik heb zelf ook weinig last van de bugs om eerlijk te zijn. En ja ook ik ben een F1 fan die elke race kijkt en veel F1 games heeft gespeeld. Heb zelf die hick-up nu 1 keer gehad in Duitsland bij het accelereren na de 1e bocht dus niets aan de hand. Heb de bekende pit stop bug nog niet gehad, maar wel een andere bug die ik eerder al heb genoemd! En de 1e ronde tijd heb ik vaak, maar dan kan ik me totaal niet aan storen. Verder is het gewoon een prima game en erg verslavend. Sterker nog, sinds ik F1 heb ben ik niet meer verder gegaan met Halo: Reach terwijl ik een behoorlijke Halo fan ben!
Bij mij freezed de game ook een seconden soms. Dit gebeurd als ik een een notification krijg. Bijvoorbeeld als er iemand online komt. De game staat overigens netjes op mijn HD.