1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

1. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Nee, rondetijden zijn niet zo belangrijk in een racegame ;)

2. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je alleen de race doet niet nee , gaat om positie he ;)

De rondentijden kloppen alleen niet en dat komt ook maar zelden voor , kwalificatie doe ik nooit dus dat kan ik niet zeggen.

3. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    heb nog een paar vragen:

1. worden de rondetijden van je career eigenlijk ook ergens opgeslagen? Zodat je in je 2e jaar je persoonlijke record kan verbeteren? Of is dit alleen bij time-trail

2. Als je kwalificatie rijdt en je gaat weer naar de pits en je kijkt op het tijdbord, zie ik heel vaak geen sector3 tijd staan bij mezelf en bij veel anderen niet?

3. Kun je na de race zien wie de snelste rondetijd had? vind het wel jammer dat je niet 1-2 tabblaadjes met gegevens hebt (snelste ronde, hoogste snelheid, aantal stops) of ze zijn er wel maar heb ze nog niet gezien :9

4. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Nee dat is er niet

2. Dat klopt , dat zal ook gepatched worden.

3. Ook niet helaas , lijkt mij ook wel leuk en dan vooral online zodat je kan zien wie er sneller was overall en bij sectoren.

5. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je tweede vraag is een bekende bug, sector 3 tijden worden nooit weergegeven. Dat moet worden opgelost met de patch die ooit nog eens komt.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    En dat is waarom ik een hekel heb aan perfecte eindscores bij reviews. ;)

7. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    daarom lees ik eigenlijk nooit reviews. Echt heel toevallig review van xbw over F1 2010 gelezen, maar dat was de negatieve mening van 1 of andere zure gast 8)
    Kijk liever een gameplay filmpje op youtube :)

8. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Reviews zijn altijd persoonlijk dus een cijfer is dat ook , god zij dank heb je tegenwoordig demo's en beta's omdat zelf te beoordelen.

Al had/heeft f1 2010 dat niet gehad..

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Helemaal geen zure gast. Ik ben het compleet met 'm eens en zo veel meer mensen. Dit topic staat vol met klagende reacties, geheel terecht. Het spel zit vol fouten die het bijna onspeelbaar maken. En als je dan wel fatsoenlijk kan spelen is de lol er gauw af, als je wéér helemaal achteraan finisht door vreemde bugs.

10. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Overdrijven is ook een vak. ;):+

11. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Uhm, echt niet. Ik heb in elke race last van momenten waarop het spel bevriest voor een paar seconde. Als je dan net een bocht maakt of in gevecht bent met een tegenstander is dat gewoon ronduit kut en kan je echt niet fatsoenlijk doorspelen.
    En wat dacht je van kapotte opslagbestanden? Zo kan je een spel ook niet spelen...

12. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat bevriezen heb ik echt nooit en zit toch al in seizoen 4 , erg vreemd.

De kapotte savegames zijn makkelijk te voorkomen en al bekend vanaf het begin.
    Al is het natuurlijk diep triest dat het uberhaubt gebeurd.

13. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Dat bedoel ik. En ik denk dat er ook veel gamers zijn die graag Formule 1 spelen, maar niet het internet afstruinen naar oplossingen voor deze problemen.

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Ik weet het, maar je begrijpt toch hopelijk wel dat niet iedereen daar last van heeft?

Ik ervaar namelijk een game die ik wel een gold award zou geven hoor. Puur omdat ik totaal geen last heb van die fouten.

Wacht maar tot na de update, denk dat we dan beter op een lijn staan in de kwestie F1 2010. ;)

15. Willem

Leuk Bevonden:
    686
    Maar dat jij er geen last van hebt, is geen (goed) argument in de discussie of F1 2010 een goed spel is. Veel mensen ervaren de bugs, ze zitten dus gewoon in het spel, wat het een slecht spel maakt. De fouten zijn te groot en te vaak voorkomend. Jij hebt gewoon het geluk de bugs niet mee te maken. Maar dat wil niet zeggen dat F1 2010 dan een goed spel is.
    Stel dat Toyata een auto maakt waarvan ze 75% terug roepen vanwege fouten, en jij hebt toevallige een goede auto, dan zeg je toch ook niet dat de nieuwe 'Toyota Keisha' (noem maar wat) een goede auto is. Nee, dat is het niet, want het zit vol fouten.

16. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    En stel dat m'n vader geen piemelke had gehad.... dan was het nu m'n moeder geweest. Of was m'n moeder misschien wel lesbisch geworden....:+ ;)

Of iemand het een goed of slecht spel vindt, bepaalt 'ie zelf. Persoonlijk speel ik het spel graag omdat ik het dus ook een goede game vind. Zou het jammer vinden als het spel afgebrand wordt bij een review. het is zeker niet puur kommer en kwel. Ik las van de week in de Veronica-gids een korte review. Bugs werden kort benoemd, maar men vond het spel op zich wel ok.

En de mening met het voorbeeld van de auto deel ik niet. Het betekent dat een bepaalde levering onjuist is, niet dat de auto slecht is. En liefhebbers zullen de auto er zeker niet voor mijden. ;)

17. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    hehe was maar een grapje ;)
    maar hij zei volgens mij wel in z'n review dat het voor de echte (race/F1) fanaten minder geschikt is. Ik rij gewoon beetje arcade dus misschien heb ik dan minder last van storende bugs.
    Voor mij ziet het er goed uit en het rijdt best lekker/uitdagend. En ik vind dat ze wel een beetje op mogen schieten met die update, als er bij Toyota een fout wordt ontdekt halen ze ook gelijk alle auto's terug.

ik vind het spel niet slecht want ik vermaak me er prima mee, vind het alleen slecht van Codemasters.

Maar ik snap alle kritiek wel, maar in de review staat ook "niet kopen dit spel" dat vind ik wel overdreven. "50-60euro is dit spel niet waard" is meer op z'n plek

18. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Pff, race op Montreal derde geworden. Op een gegeven moment rijdt Petrov 2e en gaat de pits in. Ik kom het rechte stuk op en crash hard dus flashback ik het spel even. En dan ineens rijdt Petrov door en gaat niet meer naar binnen 8) Zelfde als Alonso, rijdt 5 seconden achter me voordat ik stop na de stop ligt die in eens 10 sec voor. Hoe kan dat dan weer? :+

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Punt.

20. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    haha had ik laatst ook, Alonso reed dwars door me heen (nog op het circuit) in de bocht toen hij rechts naar de pits wilde en ik wilde linksaf. Toen deed ik flashback, ging hij niet meer naar de pits :D

ik rij op easy en dan hoef je niet te remmen, maar die bochten naar de pitstraat zijn vaak zo scherp en dan remt ie gewoon niet, crash heel vaak tegen die rand of ik vlieg de baan weer op

Deel Deze Pagina