Kunt toch gewoon spelen? Pas voor de race je race-strategie aan, save niet direct na een R&D sessie en zet voorlopig even je tyre-wear simulatie uit. Perfect! Na de patch pas je dit gewoon weer aan.. Speelt echt prima zo, niks geen last van bugs! Tuurlijk hadden deze fouten er niet in mogen zitten, maar er valt best aardig omheen te spelen voorlopig. Mensen die hier komen zaniken dat ze in de pits worden vastgehouden, terwijl ze de standaard strategie volgen, of mensen met een corrupte savegame omdat ze na een R&D sessie hebben gesaved moeten ook niet zeuren. Nee het had niet gemogen, maar fuckit: Je weet het. Speel er dan gewoon omheen totdat de patch er is! Geweldige game tot nu toe, zit met samengeknepen billen te racen! Zo verder op Monza
ggg ik heb een tamelijk lastig probleem, ik was net 43 laps valencia aan het rijden val ik in lap 41 zonder nafte best wel kut dit iemand die de oorzaak hier van weet? Is al de 2e keer dat ik dit voor heb, ook eenmaal voor gehad dat hij net voor de finish begint te stoteren. iemand dit al voor gehad? Ik rij wel met manueel schakelen.
Mooi, dan weten we dat ook weer Misschien een pitsstop maken en tanken? Ik rijd zelf niet met benzine ding aan, dus geen idee of je ook kan tanken. Lijkt me wel aangezien je blijkbaar zonder benzine kan komen te staan
Als 't goed is kan je niet tanken. Is in de echte formule 1 ook niet meer nodig. Je zou dus met full laps een circuit uit moeten kunnen rijden zonder te tanken.
maar er is volgens mij wel een optie voor iets met benzine. Ik ga meteen even kijken! edit/ er is een optie voor de benzine inderdaad, fuel simulation. Dus waarschijnlijk verbruikt de kletskop gewoon te veel benzine met z'n rijstijl
Als je alle 43 rondjes met fast setting rijd dan kun je verwachten dat je fuel sneller op gaat, ook als je teveel toeren maakt met schakelen e.d. Ligt dus puur aan je rijstijl.
Wat is benzine nee tanken lukt niet heb ik geprobeerd. ppfff moet ik nog trager gaan rijden ik rijd op standaard setting niet op fast.