Ik ben gister de hele middag bezig geweest op catalunya. Als 9e gekwalificeerd op de primes. Gooide in de 22e ronde mijn race weg door wat foutjes op de option, waarmee ik veel sneller was dan de AI op de primes. Maar inhalen is nog niet zo makkelijk op deze baan. Vanmiddag nog maar eens proberen wat puntjes mee te pakken voor het WK. Sta momenteel 6e.
Klopt, ik heb het ook geprobeerd gister. Begonnen in grand prix mode op monza om zodoende die achievement binnen te halen dat je een race moet winnen zonder driving aids. Uiteindelijk lukte het me om 2 rondjes te rijden zonder spinnen en zo'n 3 seconden van mn normale tijden af te rijden. Gister in career begonnen op expert met ferrari, maar dat was een drama. Dus ik denk dat ik die achievement maar lekker laat zitten, want het is echt moeilijk!
Ja ik heb gisteren op Valencia gereden en dan de AI op easy. Ik had een voorsprong van 35 seconden maar toen ging het elke keer mis omdat ik niet echt gefocust meer was. Op expert ga ik niet meekomen gok ik , dan zal ik nog 2 seconden sneller moeten maar vooral constanter. Het is lastig maar ik denk dat het kan.
Je had gewoon gelijk moeten beginnen zonder aids. Nu ben je gewend aan de kart. En dan is het nog veel moeilijker om het onder de knie te krijgen. Ik kan zonder aids rijden behalve schakelen. Ik trek dat echt niet met een controller. Dus die achievement zit er voor mij ook niet in.
Ja heb je wel gelijk in maar je went redelijk snel. Alleen is het ff iets meer tijd besteden in de fp/kwali om door te krijgen waar de lastige punten liggen. Schakelen valt wel mee hoor met controller
Ik ben gelijk begonnen zonder alle aids maar in de regen is het wel erg lastig af en toe. Ik merk ook dat de timing voor gasgeven erg lastig is. Dit los ik op door de bochten in een hogere versnelling te nemen dan de A.I. Mijn bochtensnelheid ligt bij sommige bochten ook echt veel hoger. Denk dat dit ook het beste werkt als je zelf schakelt. Ik besteed meestal minimaal 20 ronden aan practice (totaal) plus dan nog de kwalificatie, anders hou ik de AI echt niet bij 20 rondjes lang tijdens de races op verschillende typen banden.
Dat is wel de manier om het te doen idd , alleen heb je soms echt hele langzame bochten die je in de 1 of 2 neemt , je moet super voorzichtig gas geven anders sta je meteen andersom. Daarom is een stuur makkelijker daar kun je het gas veel beter doseren en minder abrupte stuur bewegingen maken.
Heb nu ook die dingetjes van MaxQubit besteld omdat ik merk dat ik nog wat teveel slinger bij het in en uitsturen. Vooral in de regen is dit funest. Tevens merk ik ook dat ik veel kracht zet bij het rijden omdat het zo inspannend is. Heb bijna kramp in mijn handen na 3 practices sessies, kwalificatie en een race.
Ik speel ook met alle assists uit vanaf het begin, ik ben wel blij dat ik dat gedaan. Het maakt de ervaring ook leuker imo
Grmbl, net op Singapore mijn race verpest doordat de muur ineens inkepingen bleek te hebben. Daar is zo'n Red Bull niet op gemaakt. Auto kapot, geen flashbacks meer en dus werd dat hem niet. Sta nu 4e in het kampioenschap op Legend. Nu in een winning-streak.
Dat heb ik ook. Meer dan 1 weekend rijden trek ik echt niet met me handen. Laatste rondes zijn echt zo zwaar dat ik af en toe maar ff pauzer en peukie ga doen om bij te komen.
gister spinde ik in Catalunya, dus ik achter Vettel, Sutil en Alonso aan. Alleen Vettel en Sutil maakte nooit een pitstop dat is echt gemeen
ik heb een vraagje, hoe is zit het met de pitstops. want ik weet niet hoe ik van banden kan wisselen tijdens de race. als het op een gegeven moment begint te regenen zou ik graag op natte banden willen rijden maar ik weet niet hoe. zou me iemand kunnen helpen"?
Voor de PS3 is hij 12 uur geleden uitgekomen, lijkt erop de Microsoft wat langer nodig heeft. Maar lijkt me dat hij vandaag ook voor 360 en PC uit gaat komen
http://community.codemasters.com/fo...03-my-retake-f1-2010-after-being-patched.html EDIT 34: Some users are reporting Primes with green rings and Options without green rings.