1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik denk dat dit voor iedereen verschillend is, afhankelijk van je eigen verwachtingen. Zelf vind ik dit spel het geld meer dan waard. Vermaak me er bijna dagelijks mee, en het is uitdagend. AI is imo prima, zeker op de hogere niveau's race ze goed mee!

2. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik heb deze game nu al een tijdje, maar ik krijg geen echt F1 gevoel. F1 is sensatie, het gaat om snelle auto's en vette acties. Daar horen ook uitvallers bij, ongelukken, vette schade enz.enz... Dat alles maakt de F1 de F1. En dat zit gewoon niet in de game. Er gebeurd nooit eens wat op de baan, gewoon saai. Ik rij 20 rondjes, er gebeurt verder vrij weinig. Toegegeven, het racen ansich is prima, afgezien van de vreemde bugs in tijden e.d..

Ik heb bijvoorbeeld F1 op de PS3, qua beleving gaat die game uit 2007 heel dik over deze F1 heen.

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Eerste keer Monza, eerste keer regen. Nu pas, maar heb wel ontdekt dat ik het gruwelijk haat. 2x restart race gedaan en de derde keer lukte het wel.

Ergste was nog dat die twee eerdere pogingen bij ronde elf, laatste in 20% race, in het honderd liepen. 8)

Spa eergisteren was wel heel erg top en lekker droog tenminste. :thumbs:

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Spa is juist tof in de regen! En als je een beetje goed kan sturen, dan rij je iedereen zoek daar!

5. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.150
    Ging gister in de laatste ronde op Hockenheim van de baan af. Weg 1e plaats na een half uurtje sturen. Vandaag maar weer een poging wagen. Blijft toch een toffe game.

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik heb het over Monza he. ;)

Monza is een drama in de regen, zitten een paar zeer verradelijke stukjes in. Een long weekend daar is een must.

7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik reageerde op je laatste zin;)
    Monza is verschrikkelijk in de regen, die chicanes zijn met droog weer al kut!

8. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog last van de pitstopbug, ga ik als 2e naar binnen en kom als 21e weer de baan op; weg punten!

Ook een keer 2 ronden langer buiten gebleven en ook toen verloor ik weer 4 plaatsen in de pitlane door die stomme lolliepopman!

best frustrerend!

Voor de rest is t inderdaad nog altijd een topgame!

9. Obelysc

Obelysc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo weer 2 achievos erbij, nog 7 te gaan. :D

10. Remco-x

Remco-x Jos the Boss

Leuk Bevonden:
    0
    Blijf het toch een Super game vinden hoor:thumbs:..Heb nu sinds afgelopen week weer xboxlive. En moet zeggen , Dit maakt het spel toch wel een stuk leuker.
    Alleen jammer dat er toch zat mensen zijn die niet "netjes " rijden. En daar bedoel ik dus mee, Mensen die bv de race al willen winnen bij de eerste bocht:mad:.

En van die gasten die ondanks dat ze weten dat er iemand naast ze rijdt toch in gaan sturen:confused:....Tuurlijk heb ik zelf ook wel eens van dit soort foutjes. Maar geef dan wel netjes de plek terug..

Oja mensen die wel enigzins serieus zijn met racen.* RemcoRS* is de naam:thumbs:

11. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De ergste mensen online zijn de gasten die vol op de rem gaan halverwege het rechte stuk :mad:

Dat doen ze zodat jij ze raakt en dan een penalty krijgt van 10 seconden:emo:

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb eigenlijk bijna nog niet online gereden, alleen af en toe met vrienden.
    Dan weet je tenminste dat je niet gebeukt gaat worden! Of het moet echt compleet per ongeluk gaan. Is er geen optie om collisions uit te zetten?

13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Ik weiger gewoon online te spelen met race games. In Forza, de serie, is dat ook al zo'n drama, met name op ovals. Ga je 300 per uur, knal je tegen iemand die midden op de baan staat geparkeerd. :mad:

14. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja dat gebeurt nou eenmaal.

Het merendeel gaat gewoon goed en de mensen die voorin meerijden zijn meestal wel serieus.

15. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is juist het probleem van online racen. Als sommige mensen heel goed zijn, of je ligt al een minuut achter na de eerste bocht, dan is het voor de achterste mensen niet leuk meer omdat ze toch nooit meer winnen en daarom gaan kloten. Daarom moeten ze eigenlijk iets bedenken waardoor dat niet meer gebeurt.

16. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan krijg je dus ghosts en dat is ook heel snel weer saai.

Ik heb al heel veel races gereden en meestal komen de snellere wel weer redelijk snel vooraan hoor.
    Bijna iedereen heeft wel pech in de eerste 2 bochten , je bent dan zeker nog niet kansloos.
    En aan de andere kant , als een snellere racer problemen heeft in het begin kan je daar weer van profiteren en winnen.

Het kwartje valt beide kanten op.

17. Remco-x

Remco-x Jos the Boss

Leuk Bevonden:
    0
    Winnen is natuurlijk niet voor iedereen weg gelegt:D
    Des te grotere uitdaging vind ik het dan bv om toch jongens met een hogere ranking voor te blijven.

Of bv met een HRT zo hoog mogenlijk te eindigen met 2010 rules . Dus zonder dat iedereen dezelfde prestaties heeft.

Tegenwoordig ook al vaker Timetrials te doen. Sta bv nu op MarinaBay geloof ik rond de 240ste plaats. En nu heb ik gewoon een doel gesteld om op plaats 100 te komen. Dus race ik continu tegen de Ghost van plaats 100. Zo bllijf ik het spel gewoon Top vinden:thumbs:

18. MaasMaas

MaasMaas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is het het waard om deze game te kopen?
    aangezien dat je geen splitscreen hebt?
    (of heb je dat wel?)

19. Remco-x

Remco-x Jos the Boss

Leuk Bevonden:
    0
    JA dat is het waard:thumbs:

20. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ja het is het waard, maar er zit geen splitscreen in inderdaad. Maar het is het geld meer dan waard!

Deel Deze Pagina