1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Weet ik, maar of ik daar moeite voor ga doen.. nee denk het niet. Ik wil gewoon lekker racen:)

2. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het dus wel geprobeerd maar ik vergeet steeds om het voor de finish terug te zetten :mad:
    Ik heb nog maar 1 seizoen over dus ga het wel proberen , ik vind het altijd zo lullig als ik dadelijk op 1 achievement na geen 1000G heb.

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dat is natuurlijk wel weer zo. Moet nu alleen nog 7 seizoenen (ben halverwege seizoen 6) die expert en dan de online achievements.
    Ach misschien dat ik het volgend seizoen wel doe ja, moet ik wel bij mclaren zitten want dat is de enige wagen waar ik echt lekker mee kan rijden:)

4. Obelysc

Obelysc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lame en saai? Een miljoen keer sprint races doen, en daarbij een miljoen keer gebeukt worden is pas leuk wou je zeggen, nee geef mij maar de snelle manier, is nog minder saai ook. :)

5. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind jij , ik heb gisteren 10 races gedaan en 8x op het podium gestaan zonder beuken etc..

In de laatste race lag ik net 2de toen de nummer 3 gewoon expres niet remde en mij de baan afreed :mad:

Edit , ik heb gisteren tegen jou gereden online ;)
    Je was wel sneller helaas :mad:

6. Obelysc

Obelysc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ah dat was jij, nou daar zaten dus alweer een stel beukers tussen. :'-(

7. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik stuurde je nog een berichtje ;)

Ja beukers hoort er bij helaas.
    Het is soms ook niet te vermijden , al heb ik al heel veel super mooie gevechten gehad die 100% eerlijk verliepen.

Zelf raak je ook wel eens iemand als je je verremt of gewoon te optimistisch bent.
    De mensen die gewoon niet remmen of op het rechte stuk vol op de rem gaan staan om je een penalty aan te naaien heb ik echt het meeste hekel aan :mad:

8. Turbulus NL

Turbulus NL Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand zin om vanavond nog F1 te doen? Ik ben niet echt geweldig in het spel maar ik beuk niemand :D

9. Obscure Thing

Obscure Thing Active Member

Leuk Bevonden:
    142
    ik heb zeker ook mooie gevechten gehad online. Maar het is wel moeilijk om elkaar niet te raken. Vooral bij de start is het echt een mission impossible zowat!

10. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is lastig , maar je hebt gewoon gasten die echt veel te laat remmen of gewoon niet en dat is gewoon klote.

11. Obelysc

Obelysc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand probeerde dat bij mij, paar bochten later zorg ik ervoor dat ie spint. :+

12. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat probeer ik dan ook meestal , al is de 10 seconden penalty dan meestal een feit.

13. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow, net op singapore, twee na laatste ronde, ik zit op plaats 4, moet persé op het podium komen dus ik keihard pushen. Vlakbij de staartfinish glij ik net op een curb, verlies de controle en kom keihard tegen de vangrail aan die de pit en de racebaan scheidt zeg maar. Game over. Had ook geen flashbacks meer maar ik vond het toch wel vet, ook al had ik nu 0 punten, ben maar gewoon doorgegaan want dit hoort gewoon bij F1, dat het soms opeens voorbij kan zijn :)

Laatst bewerkt: 9 dec 2010
  14. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Hahaha, herkenbaar. Zo frustrerend, maar uiteindelijk voelt het toch goed dat je zo hard hebt zitten pushen. Ziet er ook heel tof uit als je een ronde lang echt op het randje rijdt. :D

15. kes

kes kes

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren eindelijk eerste seizoen afgerond, nog zes te gaan. hahah

In eerste seizoen met de Virgin toch nog mooi drie overwinningen eruit kunnen slepenen in totaal 195 punten.
    Laatste overwinning was wel cadeautje hoor. Reed in Brazilië op plaats drie toen eerst Vettel in de scherpe linker doordraaier spinde en daarna op exact dezelfde plek Rosberg :lol:.

Heb een contract getekend bij BMW Sauber en moet nu toch voor het kampioenschap gaan. Mooi dat de BMW een heel ander geluid heeft dan de Virgin trouwens. :thumbs:

16. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    wat is monaco een kutcircuit :mad:

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Inderdaad!!! :thumbs:

18. Steadyrabby

Steadyrabby ***

Leuk Bevonden:
    0
    Singapore ook hoor, daar kun je de curbs echt niet nemen:mad: dan sta je zo met je neus in de vangrail. De rest van de circuits gaat wel, maar ik kan gewoon niet hard gaan op die baan.

19. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, die straatcircuits zijn echt lastig, zeker omdat de AI zich eigenlijk nooit verremd en hoogstens een keer spint als je geluk hebt. Valencia gaat wel trouwens, vooral omdat je zoveel ruimte hebt. Daarom is monaco zo kut, als je maar een paar cm naast je lijn zit zit je al bijna tegen de muur. Singapore zit er net tussenin (maar die curbs idd :| ), maar het is lastig om zo lang zo goed geconcentreerd te blijven.

20. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Alleen Singapore vind ik echt klote , ik kan er wel snel gaan maar meestal lukt me dat niet 3 rondjes (online).

Valencia vind ik super en daar spin ik ook zelden , Monaco is in het begin erg lastig maar die is verder ook goed te doen , je moet alleen niet TE snel willen want dan gaat het fout.

Deel Deze Pagina