Ik moet zeggen dat ik op de straatcircuits altijd goed uit de voeten kan. Vind dat ook echt leuk, net even de vangrail "kussen" en door. Monaco winst, Valencia derde, Signapore pole. Vind Barcelona en het laatste circuit echt super lastig. Daar kom ik niet verder dan de 20ste startplek.
Op Barcelona is de rest ook sneller dan de andere circuits! Abu Dabhi is gewoon een klote circuit. Heb het zelf ook altijd lastig op Monaco en Singapore, vind het echt grafcircuits! Valencia is heerlijk, daar heb je maar op 1 of 2 plekken weinig ruimte en verder overal grote uitloop stroken. Mijn favoriete circuits zijn Melbourne, China, Spa en Japan
Abu Dhabi is een heerlijk circuit, die samen met Istanbul en Sepang zijn toch echt wel mijn favorieten. Singapore en Monaco zijn inderdaad echte klote-circuits. Dit seizoen monaco wel gewonnen dankzij de perfecte strategie.
Alleen het laatste stukje is te langzaam imo , wat jammer is want voor de rest is het een heel erg gaaf circuit
Waarom hoor ik niemand over Canada? Dat circuit is zo leuk! Snelle bochtencombinaties, retesnelle chicane op het eind, wat wil je nog meer?
idd die ook! al mijn favo's: Istanbul Montreal Budapest Spa Monza Al zijn die twee Lesmo's zwaar frustrerend Suzuka Sao Paulo
Weet iemand hoe je offers van andere teams een beetje kan afdwingen? Ik zat bij redbull vorig seizoen, en ik kreeg voor de laatste race slechts 1 aanbod van mercedes, omdat ik wel eens voor een ander team wilde racen heb ik het aangenomen, maar volgend jaar wil ik naar een wat zwakker team, BMW of force india oid, maar moet je dan 'geluk' hebben dat ze je een offer geven of kan je dat afdwingen op een bepaalde manier? Ik zorg wel dat ik niet 1ste wordt in het kampioenschap (te duur) maar ook geen laatste. Ik probeer nu een beetje middenmoot te racen maar helpt dat ook?
Elk team wilt dat je een bepaald level bent voordat je voor hun kunt racen, voor de lagere teams zal dit minder hoog liggen dan bv McLaren of Ferrari.
Ik hoop het, al die teams zijn wel erg negatief over mij. Zijn altijd teleurgesteld in mijn commentaar bij de pers (terwijl ik de teams altijd prijs dat de auto zo goed is enzo) en ze stellen belachelijke eisen als 4e kwalificeren en 2e finishen, die haal ik dus ook bijna nooit.
Om bij beter teams te komen moet je een rivaal verslaan, meestal krijg je voor de GP van Hongarije keuze uit 3 rivalen, versla diegene, en je kan een contract krijgen. Ha lol, net een contract getekend bij Mclaren als teamgenoot van Hamilton.
Magisch circuit inderdaad, maar moet ook toegeven dat ik Valencia verrassend leuker vond dan ik van te voren had verwacht. Volgend seizoen hebben we toch nog weer een circuit of 10 nieuw op de tielender?