1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

  1. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    had jij mijn vraag nog gezien?
     
  2. Obscure Thing

    Obscure Thing Active Member

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    142
    ligt eraan wat je doet he!
    als je long race weekend doet zijn er waarschijnlijk wel 2 p's.
    Maar ik vind trouwens de weers info op je schermpje erg kaarig. Je kan niet zien hoe nat de baan is en de verwachting tijdens de race. Alleen temp. en kans op regen. niet echt veel om een gewaagde strategie te proberen.
     
  3. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20

    ook ik ben hier wel benieuwd naar. Ik heb het idee dat je niet genoeg dingen zelf kan aanpassen. het verschil in rijgedrag van je auto is gewoon erg groot wanneer de difficulty op Medium of op Expert staat. Ik wil dat je dat ook appart kan instellen en ook schade want op Easy gaat er niks kapot maar op expert weer alles, ik wil dat custom willen aanpassen


    Nou ik toch bezig ben. Ik heb zojuist het eerste seizoen afgerond in mijn HRT Op medium en ben wereldkampioen geworden. Ik kreeg tussendoor in het seizoen allerlei interesses van andere teams en die had ik allemaal afgewezen. Op een gegeven moment bij race 17 kreeg ik een groot aanbod van een team en dat is Ferrari. Gelijk geaccepteerd en ben nu 2e rijder achter Alonso. Ik ben zojuist begonnen in mijn 2e seizoen en heb de moeilijkheidsgraad naar Hard gezet en het is meteen een stuk pittiger maar ook een stuk leuker ineens. Moet wel zeggen dat je wel echt merkt dat wanneer je in een Ferrari rijdt of in een HRT,
     
  4. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    gewoon bij de instyellingen naar beneden scrollen!
     
  5. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    :+
    Had ik moeten weten idd :x

    Ja erg vreemd allemaal , maar als ik hem nu op expert zet dan rijd de auto nog steeds erg makkelijk en zonder bandenslijtage.
    Daardoor win ik vrij makkelijk op hard met een lotus en dat is niet echt leuk.

    Ik heb van de week ook eens een red bull gereden na m'n dramatisch rijdende lotus , dat is idd een heel groot verschil!
     
  6. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke instellingen?

    Als je in de race op start drukt en dan options kan je alleen maar traction controll ect instellen , niet de weersomstandigheden en banden.
     
  7. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    P2 (ja die is er dus wel Rivanov:+) ging al een stuk beter. Ben nog maar 2 keer gespind en heb uiteindelijk de 6e tijd gereden. Ik kan er nog makkelijk een seconde of 2 van af halen, want in de 2e sector verlies ik te veel tijd bij een aantal bochten.

    Straks maar weer verder, denk alleen niet dat m'n vriendin dat leuk gaat vinden:+


    In je trailer kan je volgens mij dat soort dingen aanpassen.
     
  8. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Ook in de trailer kan ik het helaas niet vinden.
    Alleen:

    Tussenstand kampioenschap
    Agent
    Next race , daar kan je wel de moeilijkheidsgraad instellen maar dat is het ook
    Outside
    Helmet

    Meer opties zijn er niet volgens mij.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik ben echt link op microsoft.

    Ik ben dus me adapter van me ms steering wheel kwijt. Dus ik bel, moest naar een +32 nummer en krijg dus een gekke belg aan de lijn die me na 25 minuten nog niet begrijpt. Ik wil alleen een nieuwe adapter voor me racing wheel en wil er voor betalen. En hij bleef me maar in de wacht zetten. Na 37 min krijg ik eindelijk te horen dat ie er 1 gaat opsturen valt de verbinding half weg. Ik hoorde hem nog zeggen, ik bel je wel terug.

    Ik wachten, werd dus niet gebeld. Ik weer terug bellen. Andere medewerkster. Uitgelegd dat ik me adapter kwijt ben. Zij me gegevens controleren. Vroeg ze hoelang ik al dat weet had na 20 minuten. Ik, ongeveer 2 jaar. Zij weer, oh dan zit er geen garantie meer op. Ik zeg IK WIL HEM KOPEN. Ja dat kan niet meneer, dan moet ik op ebay gaan zoeken.

    Ben echt kwaad. En sorry als de tekst wat raar is maar ik verstuur dit vanaf me phone.
     
  10. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    FcDanny, gewoon nog keer bellen en zeggen dat je hem ongeveer halfjaar hebt maar bon kwijt bent. Grote kans dat je dan zelfs gratis krijgt. :thumbs:
     
  11. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ja ga ook nog een keer bellen. Weet alleen niet wat het kost naar belgie bellen want heb dat nu al een uurtje gedaan.
     
  12. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Iemand al een idee hoe je alles handmatig kan instellen kwa schade en simulatie etc..
     
  13. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat kan allemaal voor je naar de grand rix gaat, ff boekje lezen ouwe ;)
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Voor zover ik heb zien zit er op alles gewoon een schademodel. Valt niet echt iets in te stellen. Misschien in een losse GP, maar verder heb ik niets kunnen ontdekken.

    Van mij mogen ze het houden zo, ook al moet ik een keer of wat vloeken en schelden. Zoals gisteren op Maleisie. Die tweede bocht is echt !@#$ 8)
     
  15. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Als ik in career ben en ik ben in die trailer bij de agent en ik wil een race starten, het enige wat ik kan aanpassen is de Difficulty maar niet hoe je auto reageert want deze is op Medium echt heel anders dan op Expert en met dezelfde instellingen
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je moet op Difficulty drukken.. dan krijg je alle instellingen.
     
  17. bavaria

    bavaria Scuderia Ferrari F1

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn fanatec pedalen geven geen vol gas en nou rijdt iedereen me dus voorbij op het rechte stuk in F1 2010, heeft iemand een idee om dit op te lossen?
     
  18. pboy007

    pboy007 Game-freak

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt toch ook als je in de pitbox staat met het scherm voor je alles verandere
    je rijhoogte camber en dat soort dingen of is dat alleen maar te bekijken hoe alles is afgesteld ik zag zoiets voorbij komen als je op dat scherm scrollt
     
  19. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    ooooow WTF !!!, ik had dat niet eens gezien:eek::lol:
     
  20. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je op de baan rijd ------> Instellingen --------> en dan bij steering wheel ------> advanced en dan de dead zone en maximale instellen. Tenminste zoiets ongeveer.
     

Deel Deze Pagina