Weet iemand misschien of je na 1 zeisoen al naar een beter race team kan zoals red bull of mc laren ? ik doe 3 seizoenen, en sta 1ste in klassement en ook 1ste in team klassement
Ik ging van Virgin naar Red Bull en het seizoen daarna naar Ferrari. Als je eerste wordt kan dat wel, ja.
Moet deze game ook nog weer eens oppakken. Gestopt bij de nachtrace in mijn eerste seizoen. Moet die GP nog helemaal doen, maar heb een tyfushekel aan dat circuit sinds een paar testrondes.
ik heb een grafhekel aan Monaco. Heb mezelf net keurig in de muur geparkeerd met 250 km/h, zodat ik naar de volgende GP kon. Was het zat.
Ja, Monaco is ook zo'n verrekt klerecircuit. Mag van mij wel op de kalender blijven vanwege zijn status, maar dat is dan ook dat. Voor de rest een grafhekel zoals je zegt.
Monaco en Singapore zijn inderdaad pleuris circuits! Heb een tijdje elke dag Monaco gereden met een vriend en we kennen hem dus allebei heel goed nu, dus ik kan er nu heel behoorlijke tijden rijden zonder te crashen Singapore blijft nog steeds een teringbaan!
Je mag mij best toevoegen. Ben zo nu en dan aan het racen nu, mijn 7e en laatste seizoen! Daarna ga ik het online gedeelte eens verkennen want meer dan met 2 vrienden racen heb ik nog niet gedaan.
Ik blijf erbij dat het racen prima te doen is! Het is gewoon een goede game, en de pitstop bug kun je gemakkelijk ontwijken door een ronde later de pitstop te nemen.
Even een vraagje over F1 2010 . Als ik online ga racen, heb ik zowat geen tijd om mijn setup,s aan te gaan passen( meestal heb je 30 sec). Kan ik nou bv tijdens mijn timeattack van elke baan mijn setup saven, En deze weer gebruiken tijdens online racen , ongeacht welke auto ik gebruik?
Zalig spel, heb eerst wat geraced met alle hulp aan, dan de remmen uitgezet en was wel wennen maar lukt me nu toch. Heb nu wel zin om online te racen. Ben wel niet super goed dus iemand zin voeg me toe: the navy mitch
Iemand nog interesse om 100 euro te winnen? Schrijf je in. http://www.gamer01.nl/timeattack/13-F1-2010/rules/
Blegh, vandaag voor het eerst een goede poging gedaan tot online racen. Wat verschrikkelijk zeg. Je moet bidden dat je achteraan start zodat er niemand op je inrijdt in de 1e bocht, dan heb je nog een kans om enigszins een normale race te rijden. Net ook weer, groepje van 6 man en de 1e bocht in spa. Is sowieso al krap, maar iedereen probeert hem netjes te nemen en elkaar niet te raken op de achterste na. Die rijdt gewoon vol op iedereen in. Zo is het toch niet leuk meer..
Dat klopt. Racen online is eigenlijk alleen leuk als je bij een select groepje speelt. Bij een league of met bekenden op een server. Tenzij je zelf een wrecker bent, dan kan je doen waar je zin in hebt. Sinds ik ooit heel erg vertwijfeld een league in stapte, wil ik niet anders meer. Het maakt de race games zoveel vetter. 1,5 uur eerlijk en close racing met het zweet op je rug. Beste game ervaring ooit. (voor mij)
Race normaal gesproken met 2 vrienden waarbij we elkaar niet aantikken oid. Dat rijdt veel lekkerder en spannender, omdat je niet bij iedere bocht hoeft te kijken of er nog iemand probeert je in je zijkant te raken!
Idd, kan je je voor stellen hoe tof het is als je niet met 2 zo eerlijk aan het racen bent, maar met 24 man? Nu ik er aan denk snap ik eigenlijk niet waarom ik er mee gestopt ben. Misschien toch weer eens een kijkje nemen als rfactor 2 uit is. Maar ja.... dat duurt al zo lang, lijkt gt5 wel.
Ligt het nou aan mij of is de AI van dit spel echt zwak/wisselvallig? Ik ben absoluut geen held in F1 games, maar kan ze toch prima bijhouden op legend niveau. Dat hoefde je met de vroegere GP-serie op de pc niet eens te proberen.