Oh zie dat hij nu maar 25 euro kost voor pc, fuckit, pre-order staat Meestal gaat na de release de prijs weer omhoog in die keyshops dus heb hem toch maar al gekocht. Van wat ik tot nu toe gezien heb ziet er het goed uit en heb wel zin in een nieuwe racer.
Ik krijg hem als het goed is morgen ( lees vandaag) binnen. Afgelopen maandag pas besteld bij Ygz.nl en mail gehad dat order op verzonden staat Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Lekker hoor, veel plezier! Mijne komt vrijdag pas binnen van Intertoys (steelcase preorder bonus), maargoed ik zit vanaf donderdag t/m maandag in Spa dus dan neem ik de game maar even voor lief.
Thnx man... Jij alvast een fijn en tof weekend gewenst dan maar Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Krijg hem als het goed is ook vandaag binnen. Vanaf zaterdag wel 3 weken op vakantie maar kan voor de tijd dan nog wel een paar races doen. Heb wat YT videos gechecked van de career mode en gelukkig is het R&D systeem een heel stuk uitgebreider nu
Ff paar rondjes gereden maar damn wat is dit weer heerlijk rijden vergeleken met F1 2016. Heb wel bij me wheel ffb settings alles op 50% gezet anders trilde zowat me stuur van me playseat af Verstuurd vanaf mijn WAS-LX1A met Tapatalk
Zo maar eens kijken of de belgen hier zich aan de release datum houden... *** edit*** helaas geen f1 nog in de winkel hier.. en dat 5 km van het circuit af...
Wat een heerlijke game! Jammer dat ik geen stuur heb maar met een controller al heel vet. Wegligging erg goed en grafisch net iets beter maar niet top.
Wheelstand en dan op en stoel zitten lijkt me minder. Playseat Challenge lijkt me ook vet ben alleen vrij lang..
Was klaar met (League) racen. Niet dedicated genoeg om de aanschaf prijs nog te kunnen verantwoorden. Absoluut een hele toffe ervaring