1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    2010 dus pas.

3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd..

Heb helemaal geen zin om zolang te wachten :p
    Maargoed als het maar een goede game word ben ik al tevreden.

4. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Dat hebben ze de afgelopen 5 jaar zeker niet gedaan bij Sony met de arcade crap. :+

Hoop dat Codemasters er weer eens wat goeds van weet te maken voor de console. Op de PC was het rond 2001 echt vet (F1 en GP3 tijdperk). Op de consoles heb ik de F1 games nooit wat gevonden.

5. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop alleen dat ze eindelijk eens de safetycar erin hebben en dat er wisselende weersomstandigheden zijn.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Op het Codemasters forum is dat allebei min of meer bevestigd door medewerkers van Codemasters :)

IGN Preview van de Wii versie

edit//Dit is soort van een FAQ van wat allemaal al onofficieel bevestigd is

Laatst bewerkt: 23 apr 2009
  7. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Top!

Nog maar een jaartje wachten.

8. AraXiS

AraXiS ! Shinigami Shop !

Leuk Bevonden:
    4
    ziet er belovend uit. als ze zo doorgaan koop ik die wel.

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
  10. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat al een paar posts boven je :p

Maar idd wel balen , had ook stille hoop op dit jaar.

11. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sjongejongeman. Wat een tegenvaller. Codemaster ons allemaal blij maken van de week: ''deze week komen wij met een aankondiging''. Dan denk je, die game raced op zijn laatst oktober mijn xbox in.

Maar nee hoor, gewoon nog een vol jaar wachten.

Echt heel matig.

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wel een versie voor de Wii dit jaar en de PSP? Sorry, maar als de screens in die preview voor de Wii zijn dan vind ik dat echt kut buiten het later releasen van de 360 en PS3 versie om. Het zullen wel screens van de PSP versie zijn. Ik blijf van mening dat de Wii geen console is, maar een doos om de ouderen achter de geraniums vandaan te trekken en niet meer dan dat. ;):p

13. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Wii screens:emo:

PSP screens

14. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Nou genoeg pixels over de 360 versie. :+

15. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Degene die dit koopt voor de Wii en lid is van XBW moet een permanente reetkick ban krijgen. Echt, de Wii is geen console maar een zeeman of wibra spelletjes doos voor alle dagen en niet meer dan dat. Het is dat je op deze site niet te ver buiten je boekje mag, maar wat zou ik graag razen en tieren op die fuck shit van Nintendo.

Voorspelling: PU geeft een 85 op de game door JJ voor de 360 en PS3 en een 100 door Juren voor de Wii. ;):)

16. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nou, codemasters laat ons in elk geval wel weten waar hun prioriteiten liggen. als ze dit jaar alleen voor de wiiii en voor de psp een formule 1 game gaan uitbrengen. dit zegt mij helemaal genoeg. krijgen we vast in 2010 een soort van hd-aftreksel van de wiii en psp arcade game.

ze hadden beloofd ook voor de xbox360 f2009 uit te brengen, maar nee, beloofte maakt weer eens schuld.

17. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197

F1 2010 word echt geen slap aftreksel vam de wii en psp.
    Ik begrijp dat je teleurgesteld bent ,maar dat slaat nergens op |:-

De Xbox 360 en PS3 versie worden door Codemasters zelf gemaakt wat niet geld voor de 2009 versie.

Overigens kan ik totaal niet begrijpen dat mensen een F1 game kopen voor de Wii.
    De graphics hoeven niet top te zijn ,maar wat Codemasters nu laat zien is echt lachwekkend.

18. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Om te huilen inderdaad.. maarja, tot nu toe heb ik geen enkele goede F1 game gezien voor op consoles (op F1 Career na dan misschien). Had sowieso niet verwacht dat ze dit jaar al op de proppen kwamen met een nieuwe F1 game, het spel kan namelijk niet zomaar uit de lucht komen vallen.
    Ik hoop dat ze qua physics goed hun best gaan doen. Die auto's kunnen ze wat mij betreft laterna nog updaten. Misschien ook een keer een optie om auto's bij te voegen laterna, zodat ze je niet altijd €€'s uit je zak hoeven te kloppen na een nieuw seizoen...

19. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Hmm, denk niet dat ze dat gaan doen al zou het een goed idee zijn. :9

Maarja de Wii is indd om te huilen, zoiezo is die hele ''console'' om van te huilen, maar hoop juist dat ze die latere realease gebruiken om de game nog beter door te ontwikkelen. :)

Maar we zullen zien, alleen tijd zal het leren.

20. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem misschien wel kopen op de Wii als de gameplay goed blijkt te zijn :+ Mijn laatste Formule 1 game is alweer Grand Prix Challenge op de PS2. Vond ik eigenlijk een best goed spel. Misschien binnenkort maar weer eens de PS2 aansluiten op een CRT scherm, zodat het er ook een beetje fatsoenlijk uit ziet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina