1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Career Challenge vond ik persoonlijk niks, F1 Championship ofzo op de PS3 ook niet. Hoop dat Codemasters eens met een goede F1 game op de proppen komt en niet zo een neppe arcade game.
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
  4. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die teaser zal niet veel zeggen, maar die Wii en PSP screens waren gewoon om te huilen....
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Op www.gamekings.tv staat een preview van F1 2009 (niet echt boeiend) en een interview met een Codemaster mederwerker. Daar wordt in uitgelegd waarom eerst de PSP/Wii versie komt en dan pas 360/PS3/PC.
     
  6. Volkoren

    Volkoren Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.096
    Leuk Bevonden:
    3
    Welk spel is dit, Grand Prix 2 uit 1996???
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vreselijk idd. Volgens mij zag Grand Prix 2 er nog beter uit. ;)
     
  8. duco3101

    duco3101 Active Member

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    als crapmasters zich nou maar gewoon gaat richten op de handling en tuning van de auto's dan op 340 challenges......

    uitgebreide tuning zit er iig niet in, aldus gamekings.
    alleen maar instellen of je meer onderstuur of overstuur wilt, is geen tunen.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Had ook niet anders verwacht want als het sim wordt bereik je het grote publiek niet. Want de meeste mensen willen Hamilton spelen en door het veld heen beuken en zeggen dat het tof is. Ik had er eigenlijk al niet veel van verwacht en nu komt die pas in 2010 en het is arcade. Ik ga wel RFactor of Gp4 spelen met goede mods.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2009
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Aracde? Sterf codemasters! Ik ga wel F-1 2006 van Sony spelen op de PS3. ;):)
     
  11. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Dit gaat allemaal over F1 2009 voor de PSP/Wii. F1 2010 wordt een compleet ander spel en ook een stuk realistischer volgens mij

    Hier een quote van een van de developers op het Codemasters forum
    edit//nog een interessante quote

     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2009
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Er is een preview filmpje op Gamekings,heb het nog niet gecheckt maar alvast voor wie het weten wilt.
     
  13. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ben jij voor hater zeg?
    Graphics zeggen niets hoor, het heeft naar alle schijn dezelfde mogelijkheden (behalve online dan) als de 360 en ps 3 versie. Dat jij nou een graphic whore bent en alleen daarom op nintendo scheldt zegt meer over jou dan over de Wii versie.
    Gameplay boven alles, daarnaast is al gezegd dat je het stuur kan gebruiken dus met de Wii mote sturen hoeft ook niet.
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2009
  14. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ho ho hoo effe... sommige denken al te weten dat de 2010 versie op de 360, PC en PS3 al een arcade game gaat worden?
    Alles wat tot dusver is besproken gaat over de Wii en de PSP versie, de 2010 versie gaat echt wel een full-blown sim worden.. maak je daar maar geen zorgen over, het is niet voor niets dat ze de game pas dan uit gaan brengen in plaats van even snel cashen door hem in het financiele jaar van 2009 te proppen, bullshit dus.

    Maar weer even afwachten..
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Full blown gaat het niet worden.

     
  16. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Een rFactor achtig spel ga je sowieso nooit op een console krijgen maar als het net zoals DTM Race Driver wordt vind ik het wel goed
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Tja ik moet eerlijk zeggen dat ik het wel eens ben met Yellow,bedoel neem de sims van toen op de PSX zoals de F-1 en Toca games.Naar mijn mening de best gemaakte sims ooit op een console,en dat mis ik nu ook wel.
     
  18. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt ook omdat je toen veel minder verwachting had van een game dan nu imo.

    Kan ook zijn dat ik dat als enige heb :p
     
  19. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Toch waren er ook een aantal die dit misschien niet van bijvoorbeeld Grid hadden verwacht. Na de eerste beelden van die game dacht men ook: Dat word een echte vet goede (sim) racer. Na de release van die game is er ook het een en ander van kritiek geweest. Men zou het toch iets teveel arcade hebben gevonden. Ik zeg je wel: Als er ook maar een fractie arcade in zit koop ik de game niet. Ik heb in games die gewoon sim horen te zijn een schijthekel aan arcade. Ik ben een man van realisme, met mij velen anderen, en arcade past gewoon niet in het plaatje van F-1. Tuurlijk kunnen wij nog weinig of niks weten over de PS3 en 360 versie, maar codemasters is immers ook niet alle beloften of uitspraken betreffende Grid nagekomen. Ik heb er gewoon een beetje een hardhoofd in. Als bijvoorbeeld EA de game zou maken had ik weinig twijfel, naast misschien het rushen van ze. EA's F-1 2000 of 2002 waren in mijn ogen prima games, maar de tijd zal het leren. We verwachten van de techniek vandaag de dag steeds meer, komt ook omdat die zich steeds sneller ontwikkeld. Het is alleen wel zo dat we ook naar het verleden moeten kijken. Over het algemeen waren de F-1 games best te pruimen, maar een fractie arcade zou in een volgende F-1 game voor de 360 en PS3 mijn aankoop al de das om doen. F-1 = SIM = Hoort SIM te zijn. Ik vond het ook zonde van Grid destijds, niet echt mijn ding hoor. ;)=(
     
  20. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Dat was toen bij mij juist omgekeerd,in die periode verwachte ik juist heel veel van games en nu doe ik dat alleen als het gaat om topdevelopers.:D

    Toca 2 heb ik toen echt compleet grijsgespeeld,de game had foute graphics maar de gameplay was toen zo sterk.De racegames van nu geven te weinig diepgang,je merkt het verschil in Forza 1 en 2 waar Forza 1 toch de meeste diepgang en track aanbod had.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina