1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    goede games (niet echt mijn ding maar oke) maar race games zou ik nie tover laten aan ea

2. Jigsaw X

Jigsaw X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @godvader, dat mocht ook weleens na een lange historie van schijtproducten, maarja bij de f1 moete ze dus van voor af aan beginnen.

Het is mooi dat we nu eindelijk ook op de 360 een echt f1 game krijgen alleen ben ik bang dat spyker er dan niet meer in zal zitten.

3. TheGodfather

TheGodfather Guest

Tuurlijk maakt EA ook klote games maar dat heeft elke studio. EA heeft ook veel goeie games. En je hebt mischien wel gelijk over race sims daar is EA niet het best in. Mij maakt het niet uit wie de rechten van de F1 overneemt van Sony (Sony mag ze van mij ook houden).

4. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    van mij dus niet en over de spyker tjah....

/Mod Even wat berichten van je verwijderd. Het is niet de bedoeling dat je inhoudloos gaat zitten spammen -/- Kameo

5. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Wie heeft dat officieel gemaakt dan? Er is nergens informatie hoor. Ik hoop niet dat je doelt op dat achterlijke berichtje dat op de vorige pagina's werd geplakt.

6. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    niks officieel ik zou er ook niet van uitgaan en ja ik denk dat hij op dat berichtje doelde!

7. wacco dude

wacco dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zolang er maar een goed formule 1 spel komt vind ik het goed, alleen dan vraag ik me af hoe doen ze dat?

races duren als snel 90 minuten, dus niet een spel voor als je ff snel wilt gamen.

Ik hoop dat ze het goed voor mekaar krijgen dat pit stop strategieen goed werken en ook het systeem om dit te regelen en dat je dus ook in de race nog snel nog van strategie kan veranderen.

Ook zou ik het leuk vinden om het allemaal zo realistisch mogelijk te maken en dat je dus ook buiten je eigen schuld uit kan vallen. (hydraulisch probleem etc.)

en iets van teammanagement zou ik ook wel leuk vinden, sponsoren regelen, vertellen wat het team moet verbetern, pit crew samenstellen etc.

maakt me niet uit wie het spel maakt zolang het maar vet wordt.

8. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    De oude F1 games waren natuurlijk ook kut van ea... Alleen de allerlaatste dat met 5 verschillende seizoenen schijnt kut te zijn. Heb het zelf (gelukkig) nooit gespeeld, maar kan me nog wel herrinneren dat F1 games van EA op zich wel retevet waren en dat de laatste zelfs een hoger cijfer in de PU kreeg dan Grand Prix 4.

9. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Ik vond de F1 games van EA matigjes. Wel passable, maar absoluut niet bijzonder.

10. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat zou zeker vet zijn.

Zeker ze waren echt niet bijzonder

11. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Bericht slaat natuurlijk nergens op, volgens mij is gewoon iemand zo leuk geweest om een F1 2000 bericht te mixen met de huidige omstandigheden.

Maar met het feit alleen al dat er staat dat EA de rechten van Sony heeft gekocht kan je dit bericht tot onzin verklaren. De FIA zal de licentie natuurlijk verkopen, en niet Sony. Sony had de licentie van 2003 t/m 2006, nu is het afwachten wat daar verder mee wordt gedaan. Het lijkt erop dat de FIA meer vraagt dan dat Sony wil uitgeven, en ik vermoed dat de FIA ook geen meerjaarlijkse contracten wil aangaan, maar dat ze de licentie per jaar willen gaan verkopen, dat levert natuurlijk meer op, omdat er dan meer gegadigden zijn en dus de prijs zal oplopen. Maar ik neem aan dat ze eerst exclusief zullen onderhandelen met Sony. Daar is vooralsnog niks uitgekomen, maar verkocht is ie ook nog niet, anders hadden we nu al lang iets gehoord.

Wat mij betreft mag Sony de licentie houden, ik heb een PS3, en Studio Liverpool maakt mooie en fijn spelende games. EA's F1 2000 op de PC heb ik helemaal gaar gespeeld, die speelde ook erg goed, maar F1 Career Challenge op de PS2 was wel van zo'n waardeloze kwaliteit dat EA zich wat mij betreft de komende 100 jaar zich niet mag bezig houden met F1 games.

Laatst bewerkt: 9 okt 2007
  12. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Aangezien er nog niets officieel is blijf ik hopen op een xbox 360 release.

13. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat ik in de PU ook gelezen had dat EA de rechten had gekocht, nadat sony het contract niet wilde verlengen.

14. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Zoek het nog eens op zou ik zeggen, doe je veel mensen een plezier mee;)

15. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zeker wel HEEL VEEL mensen

16. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer wordt het bekendgemaakt? weet iemand dat al?

go go go KIMI!!

17. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Er is nog niets bekend .
    Ik heb EA een mail gestuurd , maar helaas nog geen reactie .

18. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wacht met spanning af

19. X-Junk

Leuk Bevonden:
    197
    Me2.

Het F1 seizoen is over een week al weer afgelopen en dan is het wel vreemd dat ze nog niet eerder met een aankondiging gekomen zijn.

Laatst bewerkt: 12 okt 2007
  20. GarField0

GarField0 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sony gaat niet verder met de F1-licentie?

De geruchten over de F1-licentie gaan al een hele tijd, maar ze worden nu steeds sterker. Tijdens een podcast van Gamespot in de UK is verteld dat Sony geen Formula One games meer zal maken. Formula One CE op de PlayStation 3 is dus waarschijnlijk de laatste F1-game van Sony.

Het is nu de vraag welke uitgever en/of ontwikkelaar deze licentie nu gaat oppakken. De FIA (uitgever van de F1-licentie) vraagt volgens de geruchten erg veel geld voor de mogelijkheid om gebruik te maken van de huidige coureurs, teams en circuits. Verschillende namen worden genoemd om de F1-licentie te kopen: waaronder EA, Ubisoft en CodeMasters. EA heeft al eerdere ervaring met F1-games

bron games.fok.nl

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina