1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Formula 96 op de Ps1 zag er nog beter uit. ;)
     
  2. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    De 360/PS3 versie wordt een ''totaal andere game''. Dat de wii versie ruk is zegt helemaal niks over de kwaliteit van de andere versies. Waarschijnlijk zit daar een heel ander team aan te werken etc.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Weet ik. Maar neemt nog niet weg dat dit er belabberd uitziet, en zonde van het geld is. :)
     
  4. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er inderdaad niet uit.. Maar ik moet er wel bij zeggen dat dit volgens mij niet door codemasters is gemaakt.. wel uitgegeven, maar het is niet hetzelfde team dat de 360/ps3/PC versie gaat maken.
     
  5. schumi360

    schumi360 Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt het word gemaakt door sumo digital:) maar het gaat mij nog niet eens om de graphics maar het rijden de psychics lijken nergens naar ik verwacht ook geen full blown sim maar dit is wel erg slecht imho.
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    97 dan? :'-(
     
  7. coen the stig

    coen the stig Active Member

    Berichten:
    164
    Leuk Bevonden:
    0
    is er al wat meer bekend over dit spel? vind het wel raar dat ze weinig informatie vrij geven. Overal wilde codemasters laten weten dat ze de F1 licentie binnen hadden maar er zijn eerst veel andere games gemaakt voordat ze aan deze zijn begonnen(als ze er al aan zijn begonnen). Ik denk dat ze veel geld met dit spel kunnen binnenhalen omdat iedereen die een xbox heeft al jarenlang zit te wachten op een F1 spel.
     
  8. Tyspolir

    Tyspolir Active Member

    Berichten:
    2.118
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft weinig zin om het nu op te hypen als ie pas volgend jaar komt. Dan is straks iedereen voorbij de hype als het spel uitkomt :p.

    Maar ik zou ook graag meer informatie willen, ben vooral benieuwd of het een hardcore simulatie 'kan' zijn.
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Dat kunt je wel vergeten denk ik. Ik denk dat het hardcore gedeelte meer zit in de lengte van de race en niet de moeite. De moeite zit hem in het afstellen van je wagen en daar heb ik met Codemasters opzich wel vertrouwen in.

    Op hypen kan geen kwaad, een goed gezonde discussie is alleen maar goed voor dit soort topics. :9
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat codemasters de game gaat doen, dat is wel in orde.. minder zou ik het vinden als we weer zo'n "bruine" game krijgen als DIRT 1 en 2, en GRID zijn.. echt over de games zit zo'n vage bruine waas, dat mogen ze wel weglaten in de F1 game wat mij betreft..
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Je hebt gelijk. Het zijn geen Fangio tijden, maar Barri tijden. ;)
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Hoop sowieso dat het geen game in Dirt 2 / Grid style wordt, met nadruk op arcade, actie en spektakel. Back to the roots, meer sim, minder overdreven/neppe spektakel. Dat zou ook niet bij een F1 game passen imo. F1 games op de PC waren erg goed, maar op de console heb ik het nooit wat gevonden. Weet nog niet of Codie daar verandering in kan brengen. Wii versie is voor een ander publiek en minder sterke console, dus daar let ik niet zo op, maar heb van de 360 versie toch wel redelijk hoge verwachtingen. Betwijfel alleen of het echt naar mijn wens gaat worden. Maar goed, dat is nog een jaar geduld hebben.
     
  13. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wacht nu al zo lang op deze game, das nie normaal meer.

    Ik hoop op grafix van die sony edition, en dan de opgepoetste fysieks van een goede F1 mod van RFactor.

    26 grid online, is wel een keiharde eis!!
     
  14. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    :) En dan moet het zo:

    - Gewoon 50 laps rijden
    - Bij elke pitstop kunnen saven / loaden

    En ik zit te twijfelen of ik QTE bij de pitstops wil 8) Die er natuurlijk wel volledig geanimeerd in zitten! :eek: Ik vraag me af waarom dat niet zo is. Moet toch niet zo heel veel werk zijn? Steek ff tien van die mannen in zo'n pak en laat hun het kunstje doen.
     
  15. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Huh wat?
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Gewoon wat die zegt, meer sim en geen arcade rommel. ;)
     
  17. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Als gamer heb je echt geen zin om 50+ laps te rijden. ;) Dus, als je nou bij een pitstop het spel kan OPSLAAN (saven), en later daar VERDER KAN SPELEN / INLADEN (loaden), zou ik dat super vinden. :+
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Je wil het meer sim maar ook weer niet. Gewoon een uur een 15 min rijden. Je speelt toch wel meer games meer dan een uur achter elkaar? ;)
     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik kan niet wachten tot ik een heel weekeind Spa in een Ferrari na kan spelen :)
     
    Laatst bewerkt: 14 sep 2009
  20. JeePee

    JeePee Guest

    Waarom 26? Een F1 veld is niet voller dan 20...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina