1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgend jaar wel. ;-)

    (als het goed is)
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Ah. Scherp :9
     
  3. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ty.

    Maar het is nog allemaal de vraag wat er volgend jaar gaat gebeuren hoor. Er is momenteel wekelijks een wijziging in de plannen geloof ik.

    Als ik moet gokken denk ik dat er volgend seizoen 12 teams zijn, x 2 = 24 racemonsters op de baan.

    Perfect voor online racing.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik vraag me af of onlline 24/26 wagens technies gezien wel haalbaar is :eek:

    Als je ziet dat er bij FM maar 8 man online kunnen racen...
     
  5. JeePee

    JeePee Guest

    rFactor en GTR Evo kunnen 30+ man aan.
     
  6. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    GTR niet jammer genoeg niet. Levert altijd problemen op. :)
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ondanks ik de sport al lang niet meer volg, heb ik wel interesse in een nieuwe F1 game. Maar dan wel zo eentje dat je dan je hele eigen career kan beginnen, en als jezelf in die game kunt zijn zoals in V Rally 3 kon met je eigen kantoortje en Eurosport en media nieuwtjes op je computer. Dat lijkt me nu mooi, bij Moto GP kun je ook jezelf zijn alleen voelt dat dan weer net aan alsof je een wildcard bent omdat je geen officieel sponsor bent en kan krijgen.

    Maar ik zou het wel weer cool vinden, en voor de PSX waren 96 en 97, veruit de beste en ik geloof dat 99 ook goed was. Maar 98 was een totall disaster, weet nog dat ik in de winkel stond en naar de kassa liep om 97 af te rekenen, en de verkoper 'meneer, we hebben ook 98 voor dezelfde prijs' en toen ik de beste man vertelde dat 97 beter was kon die het niet geloven lol.. 2000 voor de PS2 was overgens ook erg goed!!
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  8. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Jammer dat A1 Ring al jaren niet meer op de kalender staat. Wat had ik daar graag een lang weekend geraced. Uiteraard zonder team orders. :+
     
  9. Martijn NL

    Martijn NL Active Member

    Berichten:
    1.814
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ook altijd een leuk circuit idd , met die 2 scherpe bochten naar rechts waar altijd wel iemand door de grindbak moest..
     
  10. schumi360

    schumi360 Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    ah de ai ring:9 geweldig circuit veel plezier aan beleefd in gp4,rfactor.
     
  11. X360Fr33k

    X360Fr33k RacePro

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat zou heel wat zijn ja. Ze zouden gewoon wat off-the-calendar circuits erin moeten doen. Dus ook Hockenheim als die niet in het seizoen zit. Heb ook veel fun gehad met F1 Challenge op de A1. Net zoals wat echte historische F1 wagens. Denk aan de walrus 2004 Williams, de 6 wieler Tyrrell, de Ferrari 312T etc. etc.
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Laat ze eerst maar 's een, in de basis, fatsoenlijke game uitbrengen. :+
     
  13. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Maar dat zijn pc-games. ;) Het blijkt nog altijd een probleem zijn om dergelijke multiplayer games te realiseren op de Xbox, zonder dat het ten koste van iets anders gaat. Mag natuurlijk wel verandering in komen... :+

    Maar bij een shooter ga je toch ook wel 's dood? 8) Een uur+ rijden zou ik niet leuk vinden, maar in 20 rondjes kan je niet strategie toepassen zoals in 60 laps wel kan. Dat bedoel ik. ;)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Bij een racegame spin je ook toch wel eens? 8)
     
  15. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ja, daarom wil ik kunnen saven bij de pitstops. ;) Kan ik even rust nemen en fris verder gaan, is de kans kleiner dat ik spin. Of stel je voor dat na een half uur ma/pa roept dat het eten klaar is. Of... of... of...
    Ik vind het niet fijn om een uur+ nonstop te gamen, tenzij ik relaxed aan kan doen. Daarom zou ik het graag met saves zien.
    Maar goed, dat is mijn mening en mijn idee, dus wat maakt het jou eigenlijk uit? :eek:
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Omdat ik ouder ben. Maar ooit van een pauze knop gehoord? ;)
     
  17. Bertje sim

    Bertje sim Active Member

    Berichten:
    939
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh!!!!!!!!

    Haha, Lotus komt terug in de F1!!!

    Echt megavet, en, ik zei 12, misschien 13 F1 teams, en we hebben nu al 13 F1 teams, plus 1 reserve team (BMW is opgekocht, en staat reserve, wel jammer dat ze niet gewoon 14 teams toe laten eigenlijk)

    Dus de kans op 13 teams is nu wel heel groot. Maar, zoals ik al eerder zei, de ontwikkelingen wijzigen razendsnel, maar goed, het ziet er nu fantastisch uit hoor.

    En 13 teams in het echt, dan ook 13 teams ingame graag. En met 26 man online, dat moet echt wel kunnen hoor. Battlefield 43 is ook met 24 man (toch?).


    Nou, jullie zullen het sportjournaal wellicht ook gezien hebben net, maar moest het van enthousiasme hier toch ff wegpleuren. Wat een nieuws he? Lotus terug.
     
    Laatst bewerkt: 15 sep 2009
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Lotus terug is inderdaad een van de betere nieuwtjes. :+
     
  19. JeePee

    JeePee Guest

    Een van m'n laatste races met GTR2 was een 3 uurs race :+
     
  20. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze kijken nog naar de mogelijkheid om met 14 teams van start te gaan *)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina