1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Liever niet op deze manier..

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Goed voor jou. ;)

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Daar moet je niet op rekenen.

Gelukkig is komend seizoen de GP van Canada weer op de kalender *)

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Of je blaast in de laatste ronde op spanje in je Mclaren je motor op terwijl je dertig seconden voorsprong hebt op Kimi Raikko.. uuh Michael S. :+ Ik ben het wel eens met je. :thumbs:

5. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam dit filmpje tegen. En dit is precies hoe ik hoop dat de game wordt. Wel nog veel mooier en hopelijk nog iets beter. Dit is echt racen, met het zweet op je rug.

Kijk die gevechten, kijk hoe ze elkaar de ruimte geven. Als je in zo een leageu raced dan vind ik dat de vetste game ervaring die er bestaat.

Ik hoop zo dat codemasters dit voor mekaar gaat krijgen.

oja, hier het filmpje. Hier kan je ook heel goed zien waarom een race SIM een grid van minimaal 20 man moet hebben. Gevechten zowel voorin, in het middenveld en achterin. Mensen die een vrije baan hebben kunnen weer profiteren van onderlinge gevechten. Pitstopstrategie. Dat heb je gewoon nodig om het echt vet te maken. Met 12 man, er crashen er 3 aan het begin en je raced de rest van de race met een halve grid. Dat wordt snel saai hoor.

http://www.youtube.com/watch?v=i3TK8pjtW5w

Zie het voor je? 20 betrouwbare racemaats zoeken. Heel de week een track practicen online, apexen oefenen, setups delen, sprintracejes, veel lol maken, en dan op zondagavond 1,5 uur serieus racen. En dan een heel seizoen draaien met standen ed.

Ik kan echt niet wachten op deze game, het is bijna kinderlijk, dat ga ik niet ontkennen, maar ik moet deze game hebben, en wel zo snel mogelijk, ;-).

Laatst bewerkt: 23 sep 2009
  6. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Nou ik verwacht van Codemasters juist niet veel. Zeker niet als ze met die 30 FPS GRID/DIRT engine aankomen.

7. coen the stig

coen the stig Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    denk helaas dat die wel zal komen omdat ze die naar eigen zeggen nogal erg goed vinden.

8. schumi360

schumi360 Member

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal gelijk heb je ik hoop ook dat het zo word maar het zal wel een grid crash festijn worden.

9. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het met je mee, lijkt me echt fantastisch. En ook wel tijd voor een serieuze F1 racer op een console.

10. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    deze game wordt gewoon bagger

het enige positieve hieraan zullen wss de graphics zijn. grid zag er ook al goed uit.
    CM heeft al bevestigd de Grid engine te gebruiken

CM vond grid al aardig een sim, dus als ze zeggen dat de nieuwe f1 ook aardig een sim wordt, weet ik genoeg. een arcade spelletje zo op zn tijd, daar is niks mis mee, maar het probleem is dat het zo snel gaat vervelen.

hopelijk krijgt SIMBIN ooit de f1 licentie.

11. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bagger? :emo: knap dat je al weet hoe je game gaat worden.

En voor de duidelijkheid: dat ze de engine van een andere game gebruiken zegt NIETS over het realisme of gameplay in een andere game (F1)

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bagger is te vroeg nog.. maar dat weet je zelf ook wel (volgens mij hebben we het hier eens eerder over gehad).

Plus simbin? hmmm.. race pro was nou ook niet echt bijzonder..
    Zie het al voor me.. zit je in een race, plots valt er regen, veranderd er niks met de handling en rij je nog steeds alsof het droog is.
    En dat moest een sim zijn (handling was perfect trouwens).. grid en dirt horen geen sim te zijn.

13. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    jawel. want die engine brengt nu eenmaal een bepaald handlingsgevoel met zich mee.

(het gewichtloze)

14. schumi360

schumi360 Member

Leuk Bevonden:
    0
    nouja dirt 2 was tenminste een stap in de goeie richting:) maarja slechter kon het ook niet het leek wel of je in grid en dirt1 in hoovercrafts reed[gleed]:+.

15. LoukK

LoukK Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt me een beetje voorbarig om de game nu al af te schrijven door de gebruikte te engine. Laten we eerst maar afwachten hoe het aanvoelt, het komt er in ieder geval goed uit te zien ;)

16. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    graphics is voor mij het minst belangrijke in een game.
    ik speel met genoegen nog f1 challenge uit 2003

17. schumi360

schumi360 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 1 okt 2009
  18. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is verantwoordelijk voor grid en colin mcRae.

Mooi dat ie weg is. Ik wil een sim.

19. Volkoren

Volkoren Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Onzin, engines gaan alleen maar over de graphics. Hoe vaak is de unreal3 engine al niet gebruikt in verschillende soorten games? Bron.
    Bioshock speelt nou echt heel anders dan Gears of War. Ga nou asjeblieft niet van die rare dingen lopen roepen.
    Of het een sim word hangt gewoon helemaal af van de kwaliteit van de programmeurs en welke kant ze ermee op willen.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Ligt eraan wel engine ze gebruiken voor de game. De Physics engine van Grid of de Rendering engine. :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina