Ik kwam dit filmpje tegen. En dit is precies hoe ik hoop dat de game wordt. Wel nog veel mooier en hopelijk nog iets beter. Dit is echt racen, met het zweet op je rug.
Kijk die gevechten, kijk hoe ze elkaar de ruimte geven. Als je in zo een leageu raced dan vind ik dat de vetste game ervaring die er bestaat.
Ik hoop zo dat codemasters dit voor mekaar gaat krijgen.
oja, hier het filmpje. Hier kan je ook heel goed zien waarom een race SIM een grid van minimaal 20 man moet hebben. Gevechten zowel voorin, in het middenveld en achterin. Mensen die een vrije baan hebben kunnen weer profiteren van onderlinge gevechten. Pitstopstrategie. Dat heb je gewoon nodig om het echt vet te maken. Met 12 man, er crashen er 3 aan het begin en je raced de rest van de race met een halve grid. Dat wordt snel saai hoor.
http://www.youtube.com/watch?v=i3TK8pjtW5w
Zie het voor je? 20 betrouwbare racemaats zoeken. Heel de week een track practicen online, apexen oefenen, setups delen, sprintracejes, veel lol maken, en dan op zondagavond 1,5 uur serieus racen. En dan een heel seizoen draaien met standen ed.
Ik kan echt niet wachten op deze game, het is bijna kinderlijk, dat ga ik niet ontkennen, maar ik moet deze game hebben, en wel zo snel mogelijk, ;-).
Klik om te vergroten...