1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja g25 is erg mooi maar wel een beetje overpriced imo.

Een iets simpeler logitech stuur doet het even goed.
    Maargoed das mijn mening ;)

2. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    OPM en OXM komen rond 10-16 maart uit en deze zullen 4 pagina's aan info en screenshots van F1 2010 bevatten.
    Ook komt er rond die periode online info vrij, allemaal strak voor het seizoen gaat beginnen.

Dan ben ik erg benieuwd wat de release datum zal worden.. ik gok nog steeds op augustus/september/oktober 2010.

Maar hij komt er aan in ieder geval.. dit is voor CM de ideale kans om te laten zien waarom zij zo goed race games kunnen ontwikkelen.. volledig sim zou natuurlijk mooi zijn, maar als het maar niet zo arcade wordt zoals GRID en DIRT.

Ik denk dat ze genoeg opties erin zullen stoppen zodat het echt sim is voor diegene die het willen, en arcade voor diegene die gewoon even willen raggen.

http://community.codemasters.com/forum/6054014-post4.html

Maart dus!

Laatst bewerkt: 23 feb 2010
  3. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Bron: Simracingworld.com

Volgende maand dus, rond de start van het nieuwe F1 seizoen. Zullen wel een aantal screenshots worden, ik hoop namelijk is op een filmpje. Volgens Simracingworld staat de release nog altijd gepland in het tweede kwartaal van het jaar.

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik wacht het ook wel af, maar ik denk dat ik dit soort games een beetje ben ontgroeid.

De banen zijn gewoon teveel hetzelfde, hoewel er gelukkig weer wat nieuwe banen in de F1 kalender zijn bijgekomen.

Ik vind het bij Shift of Forza veel leuker om op niet bestaande tracks te scheuren. Gewoon over bruggetjes en door dorpjes langs een meer door de bergen etc.

5. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Vraag me ook af of ze met die engine wel het sensationele snelheidsgevoel van de F1 kunnen weergeven.

6. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me wel gaaf om op die nieuwe baan in Dubai ter rijden :).
    En het maakt mij niet uit of het een simulatie racer word of arcade ben allang blij dat er weer een F1 game komt. Hoop zelf dat het zoals forza word qua realisme.

7. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind die nieuwe banen niet zo..
    De Tilke circuits kunnen me niet zo boeien.

Zit meer op Suzuka en Spa te wachten :)

8. Bertje sim

Bertje sim Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, ik vind dat juist niks aan. Doe mij maar de grand prix tracks. Die zijn gemaakt voor F1.

9. geen

geen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is er nog steeds niet meer nieuws bekend over de releasedatum?

10. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Even een quote van mezelf van vorige week, in de online en magazine info zal vast ook wel een release date zitten... nog twee weekjes.

11. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
  12. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Mijn god.. wat ziet dat er goed uit!

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat ziet er goed uit. Jammer dat het nog Artwork is, maar er zullen leuke opties in gaan zitten. :)

14. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je erbij dat het artwork is? volgens zien we hier gewoon ingame graphics en replay graphics en wat artwork hier en daar..

15. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    mooi artikel met mooie beloftes zoals: pitcrew, veranderende weersomstandigheden en media-invloeden en upgrades voor de auto's. Ben benieuwd of ze dit er allemaal in krijgen want Codemasters belooft weleens vaker zaken die ze achteraf niet waar kunnen maken (OF2).

16. Xx L0sTkILleR xX

Xx L0sTkILleR xX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit. Ik hoop dat dit mijn beste spel van 2010 wordt. Vond het altijd jammer dat er nooit een f1 game was op de 360.

17. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is volgens mij allemaal gewoon Artwork. :)

18. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm.. ik twijfel nog. De graphics zijn erg mooi, en bijna te mooi om ingame te zijn.

Maarrrr.. waarom gebruiken ze dan 2009 modellen van de auto's? als het artwork was dan kun je die bakken met gemak vervangen met 2010 modellen of gewoon nieuwe 2010 modellen gebruiken/tekenen.

En als ik het artikel zo lees geven ze nergens aan dat we naar artwork kijken.. ze geven aan dat de game erg mooi wordt.
    Laatste puntje, als je naar die cockpit view kijkt van de 2e pagina.. zie je toch wat oneffenheden zoals wat jaggies op het stuur en geen vloeiende lijnen van de curbs/witte strepen.

tijd zal het leren.. maar CM kennende (het team dat dan GRID en DIRT doet) zal het wel echt weer mooi worden.

19. GlennElite

GlennElite SonicMan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben onwijs fan van de F1. Ik kan dus niet wachten op de eerste F1 game voor de 360. Ik hoop alleen wel dat het spel niet te laat in het jaar uitkomt, aangezien het seizoen dan al flink is begonnen.

20. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina