1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'EA heeft al eerdere ervaring met F1-games'
    ja ervaring wel, maar we zijn het er natuurlijk allemaal over eens dat die f1 games van EA bagger waren. grafisch wel aardig, maar voor de rest ronduit slecht. Mocht EA de licentie krijgen, is het voor ons te hopen dat ze een goede f1 game gaan neerzetten, niet zo arcade, maar meer zoals forza

2. junneh

junneh Beat me punk...

Leuk Bevonden:
    0
    Ea f1 Games gaar ?

speel f1 2000 is op je pc, en kom dan eens terug met een mening. De voorloper van GTR1/2 was een mod voor f1 2000, de physics in die game waren echt wel goed. Daarna heeft Simbin/Blimey Gtr als standalone game in elkaar geschroefd ( pc versie) en is Blimey na GT legends gesplit van Simbin en daarna kwam het minder goede ( in mijn opzicht, het was te makkelijk) GTR2 voor de pc.

Probleempje met EA is dat ze vanaf 2000 ongeveer met ongeveer iedere serie gewoon wilden cashen, kijk maar naar FIFA, NBA LIVE, NHL etc, enigste fatsoenlijke wat ze toen uitbrachten was Tiger woods ( ja serieu.) en Madden kon er nog mee door.
    Ondertussen heeft EA ook wel door dat het niet zo werkt, neem weer als voorbeeld FIFA 08, NHL 07 en de nieuwe NBA Live, ook ziet Prostreet er goed uit, maar dat komt denk ik omdat ik absoluut drift verslaafd ben en zowiezo een zwak heb voor racegames.

3. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het maakt me niet echt uit wie de rechten krijgt, of het nu EA is of een ander. het gaat erom dat we binnenkort gewoon een lekkere f1 game moeten krijgen op de 360

4. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ow sorry had dit niet meer gelezen. Heb het nog ff opgezocht stond in #165 Maar was iets anders dan ik dacht:+

"Sony laat de Formule 1-licentie weer gaan. Te duur. EA pikt hem mogelijk op."

In mijn herinneringen stond dat mogelijk er niet in, maar blijkbaar wel :+

5. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik kan echt niet wachten, wanneer krijgen we t nou te horen.....

6. CVDV

CVDV Scandinavian Shit

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat die er komt. Ik zou bijna alleen een PS3 voor Formule 1 kopen..

7. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha, ja idd, dat heb ik ook serieus overwogen. maar spellen zoals forza, cod3 online en halo kan ik toch niet missen. daarom xbox:)

8. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    k hoop eigenlijk dat codemasters de licentie koopt, kijk maar naar dirt, alleen moet de besturing wel wat realistischer zijn

9. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij betreft mag bizarre creations weer aan de slag met een nieuwe F1 titel... hun vorige titels waren prima en ze hebben genoeg ervaring met race games.

10. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    ja een van die 2 het liefst

11. Ryan Mckane

Ryan Mckane Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Zou wel een GP5 willen op een console!

12. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Ms claimt dat ze de console voor race games hebben.
    Laat maar komen die race games.... Race drive one , Gtr , F1

Peter moore zei dat EA sports zich meer moest richten op de europese gamers .
    Laten we hopen dat er een F1 game bijzit (desnoods EA)

Anders word het bij de volgende F1 release een ps3 kopen.

Laatst bewerkt: 17 okt 2007
  13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik denk dat de licentie naar EA gaat. Anders had er namelijk nu echt al een 2007 van Sony in de maak geweest of had hij zelfs al in de winkel gelegen. Om een F1 game te mogen maken moet men echt heel veel geld betalen voor een licentie van alles. Sony is niet zo happig op het kopen van dingen en volgens de geruchten vind Sony dit bedrag te hoog en heeft de licentie laten schieten. Voorheen ontwikkelde EA ook altijd F1 games. Die licentie zouden ze heel graag weer terug willen hebben. F1 is namelijk de populairste raceklasse ter wereld en is overal (muv Noord Amerika) populair, helemaal in Europa. Daarnaast zit Peter Moore nu bij EA Sports. Moore heeft bij Microsoft al een paar hele mooie games binnen gehaald. Tevens is Moore een groot F1 fan. Racegames voor de Noord Amerikaanse markt heeft EA al, maar nog niet voor de rest van de wereld en daar is F1 heel erg geschikt voor. EA heeft ook ruim de financiƫle middelen om de licentie te kopen. F1 is een sport die weer helemaal in de lift zit qua populariteit, mede door Lewis Hamilton en het spannende kampioenschap.

14. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en aangezien ea ook winst wil maken zouden ze dat maar eens moeten doen.
    hoop 't wel

15. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    laten we het hopen. Ik weet nog dat grand prix 4 een paar maanden voor de release werd gecancelled. Heel jammer want dat was vrij uniek geweest. Een 'grand prix' game met zijn realisme op de console. Ik hoop echt als EA weer f1 games gaat maken voor o.a. de xbox360 dat ze er echt werk van gaan maken en niet een halve arcade racer. Hun enige f1 spel op de xbox vond ik nou niet echt super. En dat kwam niet zozeer door de controls die zelfs voor een console iets te arcade waren, maar vooral door de tegenstanders die in de regen 10sec. langzamer waren dan jijzelf vergeleken met het droge. Je werd dus gedwongen om de regen altijd uit te zetten.

16. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Dat was F1 2001 voor de xbox als ik me niet vergis .
    Die game liet nogal wat tewensen over , maar die problemen hoef je niet teverwachten in een F1 2008 game.
    Ik vraag me echt af wanneer ze met info komen voor een F1 game , aangezien het huidige seizoen bijna afgelopen is.

17. EdgeNumber

EdgeNumber Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ze een goede game maken kwa besturing (ik vond die ps2 spellen op de rechte stukken veel te gevoellig voor een kleine stuur correctie, en met sturing aid aan sturen is not done), ze zouden een voorbeeld aan forza moeten nemen.

Maar ik hoop dat real life dingen uit het seisoen kan downloaden van XBLA. Dus dat als de GP van australie is gereden dat je dan van XBLA de tijden kan downloaden die vervolgens in het spel gebruikt worden en dat dus hamilton dezelfde tijden rijden als ze in het echt gereden hebben en ze uitvallen wanneer ze in het echt ook uitvielen. Dat zou ik pas echt next gen vinden.

18. wacco dude

wacco dude Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Zodat jij weet dat Hamilton 3 rondjes van het einde zichzelf van de baan gooit en daarom er lekker achter gaat rijden zonder het risico te nemen om hem in te halen omdat hij er toch af gaat?

Ik denk niet dat dat gaat lukken, dat ze ongeveer dezelfde tijden rijden is wel een leuk idee maar dat doen ze zoiezo al en het hoeft niet precies hetzelfde te zijn want door omstandigheden kan het rondje altijd anders zijn en niet voorgeprogammeerd. Dat vind ik next-gen

19. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0

Zo next gen is dat niet, dat werd al gedaan met F1 World GP op de Nintendo 64. Die game kwam dan wel uit na het seizoen, maar ze hadden in principe iedere race nagebootst. Niet de rondetijden natuurlijk, maar wel het hele raceverloop

20. EdgeNumber

EdgeNumber Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik wist niet dat dat al eerder gedaan was. maar goed, het lijkt mij een aardig iets, of dat jij het risico niet neem om nog te gaan inhalen terwijl jij weet dat hamilton gaat uitvallen is in zijn geheel aan jou. maar wat mij er leuk aan lijkt is hoe ik het zou doen als je elke race maar 1 keer kan rijden en onder zo realistische omstandigheden rijd.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina