1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso is het bij Forza al chaos moet je na gaan van 24 man in open wheel auto's. Misschien kan de rest aangevuld worden met AI zoals bij F1 championship challenge, volgens mij.

2. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar in de F1 horen gewoon 20+ cars. De gevechten aan kop, in het midden en bij de achterhoede tegelijkertijd. De ''chaos'' bij de pits als teams binnenrijden, dat hoort er gewoon bij.
    En hopelijk heb je strenge regels, dat je na 3x iemand aantikken een DQ krijgt oid, dat je weinig ruimte hebt om te kloten en dat er gewoon serieus, netjes en competetief geracet wordt.

Laatst bewerkt: 17 mrt 2010
  3. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    En jij denkt dat je dat ooit fatsoenlijk op een console gaat krijgen? Ik denk dat je daarvoor echt naar de pc sims als rFactor moet. Deze game is arcade en sim gericht, dus je kan er wel vanuit gaan dat er veel mensen on-line als destruction derby rond gaan rijden. Natuurlijk ben ik het met je eens dat dit bij F1 hoort, alleen dat ga je nooit redden met een dergelijke licentie game. Je hebt daar echt een sim racer voor nodig. Ik durf te wedden dat het zelfs moeilijk gaat worden om een race met 13 serieuze racers op de console te krijgen.

4. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    dat klinkt als iemand die te veel naar de producenten van Forza3 heeft geluisterd ;)

je kunt mij niet zeggen dat je de meerwaarde van een lobby van 16 serieuze racers (Bijvoorbeeld via www.360racing.nl) niet in kunt zien. Weet nog wel dat het daar altijd flink balen was dat de lobbies maar uit 8 man konden bestaan.

5. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
  6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Lol 13 man. :emo:

7. Gallardo

Leuk Bevonden:
    0
    Overigens is dat volgens mij nog steeds meer dan alle andere racers op de 360 of niet?

8. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    klopt.. en diegene die denken dat je wel met meer dan 8 man een nette race kunt rijden.. no way... al helemaal niet met 20+ man op 1 baan.

Scenario.. zelf al 1000 keer meegemaakt:

- Race begint.. optimisme heerst.
    - Eerste bocht... plots veel gescheld.
    - Tweede bocht: helft van het veld is dan nog over omdat de rest al weg is gegaan uit woede.
    - 4 man nog over, 3 ervan gaan weg omdat ze er niks meer aan vinden.. blijf jij nog over :)

Hopelijk dat we AI de lege plekken kunnen laten opvullen.. en anders boeit het me niet zo.. online racen op consoles werkt gewoon 70/80% zeker niet zonder crashes of andere frustraties.

9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gewoon niet public gaan. ;)

10. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
  11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1

Pitstop:

Lang leve Simracingworld \o/

12. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dat artikel beschrijft het erg cool! Als dat er daadwerkelijk allemaal inkomt wordt het een geweldige game!

/edit: Die filmpjes zien er nu al geweldig uit! Die regen op het einde van dat tweede filmpje! _O_

Laatst bewerkt: 18 mrt 2010
  13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Idd, die regen op het scherm ziet er echt vet uit!

14. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Dit belooft erg veel goeds! Codemasters is goed bezig als ze deze lijn weten door te trekken. Grafisch wordt het sowieso een pareltje, gezien Dirt 2 en GRID.

15. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Lap 1/3 is dan wel weer wat minder. Maar verder ziet het er erg goed uit.

16. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De filmpjes beloven veel goeds :)

Het ziet er allemaal goed uit kwa graphics , alleen jammer dat die gasten niet kunnen rijden in het filmpje :mad:

De pitstop is ook heel erg mooi gedaan netzoals de rijder wiens hoofd naar voren en achter gaat tijdens optrekken/afremmen.

17. strapping young lad

Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat iedereen dronken is die daar mocht rijden :)

http://www.youtube.com/watch?v=O2kPtRk4Ioc

ook mooi, helaas geen beste kwaliteit.. maar wel een mooie regenrace!

Betere kwaliteit, mindere coureur:

http://www.youtube.com/watch?v=p1bnGLOz_2E&feature=player_embedded

Al met al ben ik erg blij met codemasters en hoe serieus ze het deze keer nemen.. er zitten nu zoveel sim-aspecten in, de handling is aangepakt en als we naar GRID en DIRT kijken komt het grafisch zeker ook wel goed.

Kan niet wachten.. helaas moeten we nog wel 7 maanden wachten.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2010
  18. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Waar ik bang voor ben is wanneer deze game word gespeeld met een controller het bijna onhandelbaar word, voornamelijk door de snelheid van de auto's en dat je ontzettend moeilijk echt gecontroleerd kan bijsturen. Met een controller tik je meer dan dat het een soepel verloop is naar links of rechts insturen...

Game ziet er geweldig uit maar ik heb weinig zin om een stuurtje aan te schaffen....ik zal wel zien hoe het speelt in de demo.

19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal wel goed komen lijkt me.

Een f1 auto ligt ook strak op de weg dus zal niet door 1 tikje opeens in de vangrail staan.

20. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Dat begrijp ik, en doordat een f1 zo responsive en "strak" op de weg ligt lijkt mij dit juist iets wat een probleem kan worden. Maar iderdaad een game uitbrengen zonder zulke dingen getest te hebben zal ook niet gebeuren..

Ik zeg dit alleen maar omdat ik het heb gemerkt bij bijvoorbeeld forza3 wanneer ik volle snelheid ga en het met een controller ontzettend moelijk is licht bij te sturen. Ik zal me wel zorgen maken om niets:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina