1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Webber die even op de vingers getikt is.

Mijn broertje is voor Hamilton en die was woest. Er gaan dan heel wat krachttermen door de lucht. :+

2. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik was ook niet echt blij met die actie van Webber:mad:

3. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nee, maar als je dan deze game bekijkt zul je straks ook een hoop vloek en krachttermen gaan gebruiken. Het ziet er naar uit dat het een behoorlijk realistisch spel word. Stukken beter dan de laatste van Sony. ;)

Domme actie ook van Webber, verziekte de glans van de race een beetje.

4. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij forza maakt de AI anders ook fouten hoor. Te laat remmen, verkeerd insturen, en soms zelfs een crash. Wat dat betreft heb ik liever de Forza AI dan de Grid AI

5. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dank je , de ai van forza is ook zo dom als maar kan.

Die zijn geprogrammeerd om op de racelijn te rijden , als jij daar dan rijdt dan drukken ze je gewoon aan de kant :'-(
    Nee doe mij grid maar , die is ook niet perfect maar je hebt wel het gevoel dat er echt wat gebeurd om je heen.

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Lees jij wel 's goed wat er geschreven wordt?
    En ik kijk al sinds m'n 7de F1.

7. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Ziet er goed uit. Vooral die careermode is denk ik erg verslavend. Zit al lang te wachten op een leuke F1 game (Laatste die is speelde was op de PS2), dus deze ga ik zeker halen. Jammer alleen dat het nog een poos duurt.

8. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat je reageerde op:
    Misschien iets te snel gereageerd.

9. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    Het komt ongeveer 1 keer per seizoen voor dat mensen die op een hoge positie zou graag willen inhalen dat ze elkaar eraf tikken. Er komt niet bijzonder veel actie voor tijdens een GP, maar als ik dat zo lees. Gebeurt er in 1 rondje al zoveel, dat ik niet wil weten hoe het is na 55 ronden.

Verder heb ik Grid genoeg gespeelt en er gebeurde altijd wel iets waardoor je een paar plaatsen omhoog schoot. Dit is bij F1 amper het geval, misschien tijdens de start maar verder niet.

Verder zit er een groot verschil in tussen elkaar van de baan beuken en mechanische mankementen dan racen. Alsof racen daaruit bestaat.

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Feitelijk onjuist.

Wie zegt dat dat ongelukje dat beschreven wordt in dat verhaal niet het enige incident in een race van 55 rondjes was!? Je concludeert uit het feit dat er één keer zo'n incident was beschreven in de preview dat zoiets elke ronde gebeurt?

Leuk dat dat bij GRID zo was, maar dan hoeft dat toch niet zo te zijn bij Formula 1 game... Het zijn twee heel verschillende games.

Eensch
    Waaruit bestaat?

11. nals

nals Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ik dat stukje op Insidegamer heb gelezen weet ik het cker deze moet ik hebben :) Lijkt me wel gaaf om van Team Lotus in de game weer een top team te maken en Ferrari, Mclaren en al die andere top teams te verslaan :9

12. Corona

Corona Active Member

Leuk Bevonden:
    82
    -Dat over 1 keer per jaar was figuurlijk.

-Lijkt me niet dat iemand van insidegamer even 55 rondjes gaat doen, tijdens een test. Hij was er tenslotte maar 2 uur en zo lang duurt een race van 55 ronden ongeveer.

-2 Verschillende games, 1 engine

- Uit beuken en grindbakken pakken

13. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ach, kan zijn dat de makers dat moment er expres in gedaan hebben, om te laten zien wat het spel allemaal te bieden heeft.
    Ik vind het wat vroeg om te oordelen over het spel. Ik verwacht in ieder geval veel. :)

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Wie niet, dat doe ik zelf ook. Ik verwacht een veel betere racer dan die in de afgelopen tien jaar van Sony. Man, sommige vielen echt tegen. Vond eigenlijks alleen de Championship Edition op de PS3 wel aardig, maar dat was dan ook dat. Er was nauwelijks gameplay ervaring en met Codemasters aan het roer eis ik het gewoon. :9

15. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk kunnen ze Murray Walker strikken om het commentaar te doen.

Dat zou helemaal de kers op de taart zijn :)

16. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Zodat die je kan irriteren onder het rijden? Nee dank je. ;)

17. Ethereal

Ethereal Active Member

Leuk Bevonden:
    97
    Olav Mol!! Als je er dan afglijdt "Oh jee, die is het bokje!" of "Bye bye, zwaai zwaai!"...

_O_ Olav _O_

18. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha, dat zou pas geniaal zijn. "Hier gooit Speler 1 het kampioensschap weg! Einde verhaal, exit."

19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee Walker is veeeeel legendarischer dan Mol hoor ;)

Al ben ik blij met Mol als commentator.
    Daar kom ik steeds weer achter als dat kalf aant woord is , of nog erger op Belgie..die gasten kunnen beter een begrafenis verslaan dan een f1 race.

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    O nee, hij rijd er tegen aan. Nul punten voor de Speler 1.

Geweldig dat moment op Spa 1998. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina