Toch verbaast het me als mensen roepen om 100% simulatie.
Allereerst is het gewoon handig als je een beetje van 2 werelden hebt, anders wordt je afzetmarkt erg klein.
Belangrijker is: jullie denken toch niet dat jullie en ik ook maar 2 rondjes zouden kunnen volbrengen in een F1 auto?
Vroeger dacht ik ook dat dit best moet kunnen, maar heb 2 keer een filmpje op youtube gezien waarbij een zeer ervaren autoblad journalist met ervaring in toerwagenraces etc, het heel heel heel erg moeilijk had toen hij wat rondjes mocht rijden in een F1 auto.
Hij heeft een cam op zn helm en hij praat je door zijn ervaringen en op het moment dat hij voor het eerst gas geeft, zit hij alleen maar te schreeuwen, vloeken omdat het zo ontiegelijk hard gaat.
Na iedere bocht is het van holy shit en fuck
Dit is iemand met behoorlijke ervaring en hij durft nauwelijks echt hard te gaan.
Wat te denken van het filmpje van die Saoudische miljardair, die ook even in een F1 mocht zitten en rijden tegen 1 of andere straat Ferrari.
Bij het optrekken ging het al gruwelijk mis. Op het moment dat hij naar zn 2de versnelling ging, brak de achterkant weg, ging de F1 auto dwars, rakelings voorlangs de Ferrari en boorde de auto zo de muur in!
Zelfs gewoon rechtdoor rijden is al moeilijk in zo'n auto hoor!
Laatst bewerkt: 25 apr 2010