Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Nog 2 maanden, het begint nu eindelijk eens op te schieten.

Ik kan niet wachten om de motor van mijn McLaren in z'n FAST-mode te zetten:).

2. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je wat betreft arcade/simulatie alleen naar het rijgedrag kijkt:
    Door de driving aid instellingen kan er toch juist een game komen die een nog grotere doelgroep tevreden stelt?
    Zowel de casual racers en als de sim fanaten als JeePee (en vele anderen)?

Ach ik zie het wel. Om het nu allemaal te beoordelen op basis van de filmpjes en verhalen die er rond gaan over de game.

Hoewel ik een tijdje "uit" het gamen ben geweest heb ik wel het idee dat games steeds meer gericht zijn op de grote casual groep.
    Tjah, commercie natuurlijk. Maar goed dat is een andere discussie.

Laatst bewerkt: 19 jul 2010
  3. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Commercie is ook goed te begrijpen , als we zelf aan het hoofd stonden van een bedrijf zouden we dat ook doen ;)

Ik ben al blij dat die naar de 360 komt , op de ps3 vind ik het toch minder spelen.
    Ik hoop alleen dat die lekker pittig is zodat ik er niet te snel op uit gekeken ben.

4. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    er komt geen demo van deze game wel jammer

5. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie wil er nu niet zijn gemaakte kosten eruit draaien en nog een mooie winst maken op een game :)
    Inderdaad in ieder geval wel mooi dat er weer een, als het goed is, fatsoenlijke Formule 1 game naar de Xbox toe komt.

6. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.764
    Eerder begrijpelijk. Het is puur de tijd en het risico dat het eindproduct dan niet goed word. Dit heeft CM ook gezegd. Natuurlijk wil iedereen wel eens een demo, maar dan heb ik liever dat ze daar maanden van tevoren aan beginnen dan 2 maanden voor de release. ;)

7. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    wat ik wel een beetje raar vind is dat ze wel diverse demo's voor de beurzen kunnen maken, maar blijkbaar niet voor het publiek.

8. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Journalisten moeten toch ergens over kunnen schrijven. Nu kunnen ze ons lekker maken met filmpjes, teksten en features. Wat best goed werkt! :)

9. JeePee

JeePee Guest

Als je spel goed is, dan breng je gewoon een demo uit. Zo haal je alle twijfelaars (ik bijvoorbeeld) over.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Kunnen allerlei redenen voor het niet uitbrengen van een demo zijn. Soms heb je gewoon wat lastige mensen, die als enige bepalen of er een demo komt, en het gewoon niet willen. Tja.

11. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Ze hebben elke seconde nodig om de game zo goed mogelijk af te kunnen werken. Een demo maken wat ten koste zou gaan van de werkelijke game, lijkt me niet bepaald smart.

Twijfelaars zullen een besluit moeten nemen.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    En wat maakt een demo ook uit. Je kunt toch ook gewoon wachten tot mensen hun uitgebreide impressies en speelervaringen hebben gepost. Demo is imo alleen maar een obstakel voor het eindproduct. Wat jij dus al zegt in wezen. ;)

13. JeePee

JeePee Guest

Er is al een demo... of waar dachten jullie dat die gameplay video's vandaan kwamen? Besides, in reviews lees je vaak over features en graphics, maar dat boeit me weinig. Ik wil weten hoe die dingen aanvoelen en of je niet een stuk gras mee kan pakken, of a la PGR via de muur een bocht sneller kan nemen. Dat zou een instant no-buy zijn. Codemasters brengt ook vaker demo's uit. Nu niet? Slecht teken.

14. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik denk dat het met (licentie) kosten te maken heeft. Een demo voor de bezoekers van de E3 e.d. laten draaien is een ander verhaal dan die demo wereldwijd beschikbaar maken voor iedereen.

15. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    Blijf het ook raar vinden.

Dit draait toch op die engine van Grid/Dirt?

Ik vond juist die open wheelklasses bij Grid voor geen meter rijden.

16. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ze zullen die ongetwijfeld niet 1 op 1 hebben overgenomen en er alleen Formule 1 skins omheen hebben geplakt.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.764
    Klopt, is van de week bevestigs door Codemasters. Demo komt er niet vanwege de rechten en kosten. Tijd en gebrek aan tijd voor het eindproduct. Ik zou ook niet snappen als mensen het spel niet kopen omda er geen demo zou zijn geweest.

Wacht gewoon tot de pers hem heeft gereviewed, die krijgen toch alles gratis. = win win situatie. O-)

18. JeePee

JeePee Guest

Zijn er eigenlijk al wat features en zo bekend? Hoe het online gebeuren in elkaar gaat steken e.d.? Het enige wat ik op de redelijk kale website van Codemasters kan vinden is dat dit een ongekend goede simulatie racer gaat worden :emo:...

19. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Dat online maar met 12 man kan. Verder weet ik zo niet.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat is toch eigenlijk belachelijk of niet? Kom op 12 man.
    Ik weet dat het niet zoals op de PC kan. Maar je wilt toch een vol veld van 24 online?
    En kom niet met het excuus van "ja dan heb je minder kan op rammers" neemt nog steeds niet weg dat je 50 euro betaald voor een game en wat extra voor Live en dat je er dan met 12 er staat.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina