1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Vet nieuws! Hopelijk komt die ook op de pc, en natuurlijk 360 en PS3. Maar op de pc kun je met stuur enzo en mods.

2. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hee zeepsop
    Je hebt ook een racestuur voor op de 3608)

3. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als ze een beetje snel zijn, kan ie miss al 3e kwartaal 2008 uitkomen, hoe eerder, hoe beter vind ik

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    3e kwartaal 2008 is bijna een half jaar voor seizoen 2009 begint, dan kunnen ze de game nooit zo accuraat mogelijk uitbrengen, dit lijkt mij dan ook geen optie ;) Vlak voor de seizoensstart verwacht ik dat ze de game lanceren, omdat dan bijna alle gegevens bekend zijn..

5. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tsja tsja hoe eerder hoe beter?????

6. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Ja weet ik, was er vergeten bij te zetten. Maar op de pc kun je ook modificaties er in zetten. Zo kun je een spel heel vet maken, kijk maar naar rFactor en ( een oude) F1 Challenge.

7. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    gewoon een game maken van seizoen 2008, lekker boeiend of dat seizoen dan al is afgelopen...

8. Sjakiejojo

Sjakiejojo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Of wie weet maken ze weer 3 seizoenen zoals bij f1 carreer challenge. Ik weet alleen niet meer of dat de laatste 3 seizoenen waren.

9. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Aangezien EA vaak snel wil cashen verwacht ik een F1 game rond 1e kwartaal 2008 met licenties van afgelopen seizoen 2007 .
    Dan hoeven ze ook niet tewachten tot dat de drivers lineup bekend is.

10. legian

legian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ach ja als die maar goed word vind ik 't best :)

11. JeePee

JeePee Guest

Goed nieuws. Alleen jammer dat het van EA is. F1 career challenge is het boutste racespel ooit gemaakt.

Ennuh, laat hem maar ergens rond het 3de kwartaal in 2008 uitkomen. Hebben ze mooi de tijd om de preformance index van de coureurs op orde te brengen. Misschien via een update nog rijderswissels doorvoeren ofzo.

12. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die update van de rijderswissel is wel een goed idee.

13. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat gaat denk ik niet gebeuren, want dan hebben ze nog niet eens een half jaar om de game te maken

14. EUF-DUTCHJACKAL

EUF-DUTCHJACKAL Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het is een mooie dag voor Electronic Arts. De grote gamesfabrikant heeft namelijk Hamilton voor een 5 miljoen dollar deal gecontracteerd. Hij wordt het nieuwe gezicht van de aankomende F1 games, omdat EA vanaf heden de licentie in haar handen heeft.

Sony had eerst de licentie in handen, maar had niet genoeg geld om de licentie te houden. Electronic Arts heeft de licentie weliswaar overgenomen, bedragen zijn daarbij niet bekend. Hamilton wordt hét nieuwe gezicht van de F1 franchise, dat volgend jaar haar eerste EA-game krijgt.

Het is aan EA Sports de taak om er een topgame van te maken, over de release is nog niets bekend. De game staat gepland voor de Xbox 360 en PlayStation 3, maar een eventuele Wii versie komt waarschijnlijk een stuk later.

15. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Hoop dat er bij EA iemand aan denkt om Simbin om hulp te vragen :+

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Bron?

17. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zonder bron is het poep

poep@agh hoe kom ik er op:confused::confused:

18. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Bron: Insidegamer

19. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    !!post je hier iets een artikel bijvoorbeeld zet je bronnnnnn erbij!!

20. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Tis iig mooi dat er een F1 game aan zit te komen. Ik had wel liever dat ie bij Sony was gebleven, omdat ik die games fijn vind spelen.

Overigens is het wel een bericht uit The Sun, niet bepaald het meest betrouwbare roddelkrantje. Het is maar afwachten wat hier echt van waar is. Lewis Hamilton is nogal hot in de UK, en er verschijnen vrij regelmatig onzin berichten omtrent zijn persoon. Er is ook nog geen een andere gamesite met ander nieuws gekomen dan dit Sun/Hamilton bericht.

Mocht hij uiteindelijk toch naar EA gaan, dan hoop ik dat NASCAR 08 geen voorbode is van dat spel, want dat vond ik echt dramatisch spelen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina