1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Formule 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sognare, 7 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    woow! Codemasters FTW! Hebben altijd super race games. Hopelijk ook een goede F1 game dan!

2. arnold76

arnold76 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  3. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Heb GRID al gespeeld op de 360 en dat is echt zo arcade mogelijk. Hopelijk gebruiken ze een andere of enorm aangepast engine. Zodat de wagen bijvoorbeeld 4 connect-punten heeft met het asfalt en niet alleen om zen eigen as draait. Ziet er echt niet uit en de wagens zweven over het wegdek.

Arcade is af en toe wel goed, maar niet in een F1 sim :eek:

Laatst bewerkt: 9 mei 2008
  4. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens...

Als codemasters nou slim is, de hogere pieten dan.. dan zetten ze een nieuwe studio op met als extra veel mensen die sims hebben gemaakt... huur bijvoorbeeld mensen in die de GTR serie hebben gedaan voor de physics, of mensen van de game r-factor, crammond, etc.

En een andere engine inderdaad.. al met al wel goed nieuws in ieder geval.

5. ron

ron The Am.Staff. Man

Leuk Bevonden:
    0
  6. Ramon NL

Ramon NL Damn I'm Fast!

Leuk Bevonden:
    0
    Behalve de laatste 2, die zo arcade als wat zijn. Dat wordt remmen in de lucht in een bruine omgeving. Nou, joepie.

7. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    De licentie had beter naar Simbin kunnen gaan.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Arcade of niet, ik ben toch blij dat we dan een F1 game kunnen verwachten op de Xbox 360. Hopelijk maken ze hem niet zo arcade als wat jullie bedoelen, ik denk dat zij (codemasters) daar wel aan denken.

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb zo'n 10 jaar Formule 1 gevolgd (van 1995 tot 2005) maar de laatste jaren kijk ik er niet meer naar. Echt verschrikkelijk, ik zou het geen racen willen noemen. Als je 1 inhaalactie per wedstrijd ziet, staat Olav Mol van plezier op de tafel te dansen. En tegenwoordig rijden er alleen maar eenheidsworsten in zonder persoonlijkheid. Ze durven alleen maar in te halen via pitstops, nooit via een gedurfde actie. Nee, voor echt racen kijk ik iedere 2 weken weer uit naar de MotoGP. Daarnaast geniet ik ook van de races van de 250cc en 125cc. Veel meer competitie, veel meer inhaalacties. De Formule 1 is al stuk minder populair geworden. Net als ik zijn er wel meer mensen afgehaakt. Een nieuw F1 spel interesseert me daarom ook helemaal niets meer.

10. JeePee

JeePee Guest

2007 eindigde met 3 titelkanidaten en een eindstand van: Raikkonen 110, Hamilton 109, Alonso 109. Als dat niet spannend was. En 2008 is ook geen verkeerd jaar. Dit is nog maar de helft van wat er in de eerste race gebeurde. Gewoon vet!

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    En dan heb je ook gelijk de enige race van dit jaar te pakken waar echt iets gebeurd is en die spannend was. De races erna waren bijna slaapverwekkend..... Hoop dat er deze GP daadwerkelijk weer eens een keer inhaalpogingen zijn.

Ik hoop dat Codemasters echt wat van de F1 licentie gaat maken en dat het geen Grid-achtige game word, dan ben ik er klaar mee en komt de game hier niet in huis.

Laatst bewerkt: 9 mei 2008
  12. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ga dan A1 kijken ;)

13. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat heeft niks te maken met of het spannend is op de baan. Het is tegenwoordig zo'n tactisch spelletje. Degene voor je gaat de pit in, je rijdt 3 rondes door en je bent hem voorbij als je de pits uitkomt. Niks geen aanvallen meer en teamorders maken het er ook niet beter op =(

Ik heb overzichten van 1988 tot nu en tot 1998 was het echt supervet. Daarna is het een stuk, een STUK minder geworden vind ik. Als je maar geld hebt kom je erin en het echte talent is daar de dupe van.....

14. JeePee

JeePee Guest

Nou... dan koop je de game toch niet als je F1 zo saai vind! Gewoon hopen dat Codemasters een beetje realistisch werk afleverd voor de mensen die wél houden van de snelheid, de techniek en het geluid van de Formule 1.

15. Acrisius

Acrisius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is helemaal een slap aftreksel van de F1, met die irritante A. Kalf als commentator.

16. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    hehe hopelijk eindelijk een f1 game op de 360!

17. duco3101

duco3101 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    zit op deze game voor de 360 al een jaar te wachten, maar echt balen dat codemasters de licentie heeft. wordt het net zon arcade a la need for speed game als DIRT of GRID waarbij de auto's over het asfalt zweven als hoovercrafts. nu maar hopen op pure realisme zoals forza2

18. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    De Formule 1 races zijn saaier dan vroeger vind ik, dit jaar was Australië leuk maar daarna was het inderdaad slaapverwekkend en vorig jaar waren en weliswaar drie titelkandidaten bij de laatste race maar de actie op de baan was echt verschrikkelijk, de regenraces daarbuiten gelaten.

Ik hoop ook dat Codemasters er een simulatie game van maakt en het niet gebruikt om bij de mainstream gewoon wat geld binnen te halen. Ze hebben nog genoeg tijd om de eerste te maken, dus daar zal het niet aan liggen. :)

19. JeePee

JeePee Guest

Nee dank je. Forza 2 is lang geen pure simulatie. Geef mij maar een F1 game met de physics van GTR2, rFactor of Race'07. Dan heb je een kick-ass game!

20. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Daar moet je gewoon rFactor voor spelen vind ik :+ Dat zijn niet echt sims die voor een consolepubliek aantrekkelijk zijn ;) ik wil het ook wel, maar realistisch is het gewoon niet..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina