Hoe kunnen sommige mensen al starten met een gun? Dan ben je zeg maar in het deel waar je op de bus staat te 'wachten' en dan lopen er al mensen met een gun rondt. Ik heb dan enkel een bijl.
Ja zover ik weet wel alhoewel ik al een tijd niet meer gespeeld heb. Misschien dat ze wat veranderend hebben alhoewel het dan niet meer eerlijk natuurlijk. Dan begint het op Battle Royale te lijken de ene start met een pan en de andere met een uzi.
Die draw distance merk je wel zeg. 2 mensen in mn team die een enemy niet zagen en dachten dat het een struik was. Lijkt wel dat de game zelf wat minder soepel draait sinds die patch overigens
Ik vind juist dat hij veel beter draait op de X. Merk inderdaad dat je wel voordeel hebt op de X (met 4K in ieder geval) qua draw distance en contrast, qua close combat maakt het dan weer niet uit maar met bijv. je landingsplek kiezen en grotere gebieden oversteken en in bosjes kijken met een scope heb je er wel voordeel van.
Mwah je moet eigenlijk wel in een squadron zitten want heb ik 4 potjes nog geen goede samenwerking gezien
50v50 is een leuke toevoeging maar gaat snel vervelen. Zodra je op de grond komt zie je ook pas wie je teammates zijn dus niet in de lucht. Ik heb het nu een aantal keer gespeeld en merk dat de teamplay inderdaad ver te zoeken is. Het beste is jezelf bij een grote groep toevoegen en dan gewoon met zijn allen gaan (wat wel veel wordt gedaan). Ammo is wel een beetje een probleem. Had al een aantal potjes dat ik bijna geen munitie meer had en als je dan met 20 man een aantal mensen neer schiet zie je ook iedereen op die ammo af rennen
Ik zoek mensen voor een paar potjes squad of duo op Fortnite voor de Xbox One. Voeg mij maar toe, mijn gamertag is JopM93. Zoals je misschien al aan mn gamertag kan zien ben ik 24 jaar.