Fortuyn grootste nederlander

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door lekkerbek312, 15 nov 2004.

  1. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    kansloze uitslag.
     
  2. RedSpykerbed

    RedSpykerbed .

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    zegt wel wat over de stemmers..
     
  3. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Dus ook over mij _O_
     
  4. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat ik het zo stellen, als hij niet vermoord was, had Theo nu ook nog geleefd, denk daar maar eens over na!
     
  5. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Damn Right, helenmaal mee eens. _O_
     
  6. Barbatruuk

    Barbatruuk huub huub huub

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    2
    Echt heel kansloos. Dit zegt maar weer eens hoe kortzichtig het grotendeel van Nederland wel niet is. Dat een persoon als Pim Fortuyn wordt gekozen. Iemand die alleen maar voor problemen heeft gezorgd en niks goeds heeft gedaan voor Nederland. Dat hij beter wordt gevonden als Michiel de Ruyter of Willem Drees. Triest.
    Als dít de manier is voor eeuwige roem, dan schreeuw ik morgen wel van de daken dat moslims 't land uit moeten en dan mag de volgende B. Ernie me wel komen neerschieten :{
     
  7. ironx

    ironx Jump in.

    Berichten:
    170
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je iets langer had nagedacht voor je dit zei had je het zelf ook wel geweten:

    Al die problemen die er nu zijn, waren er TOEN ook al. De toenmalige regering praatte er alleen liever niet over, en dat was nou juist wel hij wel deed. En hij praatte erover voor een heel groot deel van de Nederlanders.

    Toen hij was vermoord kwam men in Den Haag tot de conclussie dat er toch maar wel een beetje over gepraat moest worden... maar dit sukkelde tot hun grote vreugde langzamerhand weer weg onder een laag dikke Haagse stof... tot Van Gogh werd neergeschoten.

    En zie hier het resultaat van het Haagse beleid.
     
  8. Panzer

    Panzer Seven deadly sins...

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, ik denk gewoon dat jij het hele probleem niet begrijpt, de heer Fortuyn heeft nooit de kans gekregen zich te bewijzen.
    Wilders, Fortuyn en in mindere mate Janmaat, zagen de situaties die nu ontstaan zijn al aankomen, maar werden afgedaan als een stel randdebielen [en in het geval Janmaat klopte dat grotendeels ook wel], terwijl nu blijkt dat ze er niet zover naast zaten, let maar op dit word alleen maar erger, het kan 1 maand gaan duren het kan 10 jaar gaan duren maar dit gaat verschrikkelijk uit de klauw lopen.
    Mensen pikken het dan gewoon niet langer meer dat nederlanders vermoord worden door mensen die hier naartoe gekomen/gehaald zijn.
    Dat in de brand steken van moskeeen, kerken en scholen is nooit goed te praten, maar dat is een signaal dat er iets verschrikkelijk fout zit in de manier van regeren, de manier van straffen en de manier van omgang met elkaar in dit land.
    Dit gedrag van de ["slechte"] [allochtone] medemens moet BIKKELHARD aangepakt worden, lijf/dood straffen moeten ingevoerd worden om verdere ontsporing tegen te gaan.
    Als de AIVD maar het minste geringste bewijs heeft dat personen iets beramen, moet hier meteen opgetreden worden, kort houden de mensen die kwaad willen!

    Ik denk niet dat er een andere oplossing overgebleven is, we zijn in oorlog en willen we niet dat straks de straten branden en mensen jouw een geloof op gaan leggen waar je niets mee kan en wil dan zal er nu gewoon hard opgetreden moeten worden!!
     
  9. TheWalrus

    TheWalrus Guest

    Kende jij de heer van Gogh persoonlijk? Zo nee, dan moet je hem niet Theo gaan noemen omdat hij jouw rechste praatjes waardeerde.

    Onderzoek heeft anagetoond dast Pim Fortuijn pas populair werd na zijn dood, na zijn sterven zwegen andere politici, achteraf gezien had hij nooit zoveel zetels gekregen als sommige mensen nu beweren. 82% van de Nederlanders had niet op hem gestemd bij de verkiezingen. Dat deze man bij de wat minder begaafden in de samenleving populair is blijkt wel uit deze uitslag. Ik zou zeggen, 2,4 miljoen dominoday kijkers........

    Degene die het Fortuijnisme heeft beschreven in een recent boek noemt fortuijn ene brokkenmaker die slechts popualir werd doordat de media hem zalig verklaarde na zijn sterven.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 nov 2004
  10. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat zijn allemaal kansloze schattingen die absoluut nergens op gebaseerd zijn. Of ga jij soms vertellen dat je een helderziende bent? Iedereen die op hem wilde stemmen dominoday kijkers noemen is ook lekker makkelijk, zo simpel ligt het echter nooit. Niet iedereen die andere standpunten heeft dan jij is een idioot (sterker nog).

    Ik vind het overigens grote onzin dat hij verkozen is tot grootste nederlander, dat zegt iets over de mensen die gestemd hebben! Hij hoort niet in de top 10 thuis naar mijn mening, net als Drees. Michiel de Ruyter is de held van Nederland!
     
    Laatst bewerkt: 16 nov 2004
  11. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Weet je wat kansloos is? Mensen die nu de uitslag als kansloos bestempelen en de stemmers als domme mongolen wegvegen. Lekker he die democratie? Kom eens uit je eigen krappe denkbeeld en accepteer dat wellicht JOUW denkbeeld niet helemaal juist is. Wellicht zegt deze uitslag wel meer over diegeen die nu het hardst brullen dat deze uitslag kansloos is.
     
  12. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    Lekker onzinnig, fortuijn had al 45 zetels voordat hij werd vermoord en dat zou alleen maar meer geweest zijn. Logisch dat hald nederland boos was toen hij vermoord was. 82% van de nederlands had niet op hem gestemt? Waar trek je dat cijfer dan vandaan als ik vragen mag? Het lijkt me namelijk onwaarschijnlijk dat ze ooit hebben kunnen meten hoeveel mensen WEL op hem gestemd hadden sinds hij dood is en je dat nooit accuraat kunt pijlen.

    En lekker snugger dat je stelt dat Pim bij de minder begaafde populair was, rechts is namelijk altijd de kant geweest van de hoger opgeleiden terwijl links meer voor de normale werknemer was. Hoe durf je trouwens iedereen die op hem stemde minder begaaft te noemen? Jij hebt het superieure denkbeeld? Wie denk je dat je bent als je 45% van de bevolking dom noemt?

    Blijf lekker in je hokje en kom er alstjeblieft NOOIT meer uit.
     
  13. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Het was gewoon een kansloos programma, kansloze verkiezing. Ik keek heel even gisteravond en mensen vonden het leiderschap van willem van oranje goed, die vent is al meer dan 2 eeuwen dood!, dat weten we nu vast.
     
  14. DuckyWarrior NL

    DuckyWarrior NL Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Michiel de Ruyter , hij had het moeten worden.
     
  15. Suka

    Suka not a B*tch

    Berichten:
    1.221
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het ook maar een matige uitslag, man heeft niks of nauwelijks iets voor Nl betekend. Vele anderen in dat lijstje wel.
     
  16. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76

    Lijfstraffen? we zijn geen Arabisch land hoor. ik dacht dat wij Nederlanders zo trots waren op onze democratie en daar passen lijfstraffen toch echt neit in. en waarom moet het alleen voor de slechte allochtone medemens? weet zeker dat er meer ontspoorde autochtonen zijn dan allochtonen. dit alleen al omdat er meer autochtonen zijn. Je meot trouwens ook verder kijken dan je neus lang is. hoeveel ontspoorde mensen hebben we het nu over. is het overgrote deel neit werkend en probeerd het een beetje leven te krijgen in onze maatschappij?

    ennuh...Wilders was wel een randdebiel. de rechtste praatjes die hij verkondigde zaten dicht bij het racisme.
     
  17. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals de bevestiging in wat voor kansloos land we wonen :mad:

    Is toch niet te geloven dat als je kinderen en kleinkinderen later geschiedenis krijgen en Fortuijn als grootste nederlander bestempeld wordt

    die andere nominees hebben veeeeeeeeel meer voor nederland betekent, dan de moord op Fortuijn

    want dat is ook de enige reden waarom hij is gekozen, als hij had geleefd was die het never nooit geworden

    bekrompenheid pur sang !!!
     
  18. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Triest dat een persoontje als Pim Fortuyn tussen grote namen als Adenauer en Churchill staat die iedereen kent.
     
  19. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    In korte periode heeft Pim wel veel bekendheid geboekt. Op dit moment kent iedereen Pim wel, maar weet lang niet iedereen waar Churchill voor stond. Pim heeft toch een verandering weten te brengen in de samenleving, of was er iig mee bezig, waarna hij het moest bekeren de dood.
    Misschien is het niet voor iedereen de grootste Nederlander, maar ik vind hem iig een stuk beter voor de titel dan Anne Frank.
     
  20. JDA

    JDA Guest

    _O_ Pimmetje _O_
     

Deel Deze Pagina