1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Forum] Feedback Thread & Bug Report

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Flavourlicious, 12 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409

    [​IMG]

    [gb]Forum Feedback Thread & Bug Report[/gb]
    Heb je aanmerken of ideeën voor de frontpage? Laat hier weten wat je denkt!

    Let op dat er twee thema's zijn om te testen!!! Een light en dark theme! :)

    Ben je een bug op de frontpage tegengekomen? Vermeld hier waar en in welke situatie de bug voorkwam! Neem wel eerst even een kijkje in de lijst van bekende bugs, wie weet is de bug al reeds opgenomen!

    forumnew.xboxworld.nl

     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2014
  2. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Oke, ik zal even mijn bescheiden mening droppen.

    Het forum ziet er top uit! Sommige dingen zullen even wennen zijn maar dat komt goed. Even de plusjes en minnen op een rij:

    + Algehele lay-out is erg mooi.
    + Leuke toevoeging om de avatars te tonen van topicstarters
    + Leuk om je postcount directte kunnen zien, wat de overige opties (leuk bevonden/punten) zijn weet ik nu nog niet maar dit zal ongetwijfeld ook een leuke gadget gaan worden.
    + Het werken met verschillende blokken (menu, pagination, content etc) werkt goed.

    - De 'ongelezen topics' vallen goed op door de dikgedrukte groene tekst. Ik denk dat je met de overige topics nog iets moet doen om de scheiding tussen regel 1 (titel) en regel 2 (laatste post) te verduidelijken. Op deze manier wordt het een te lange lap tekst, misschien is het een idee om regel 1 in een andere kleur (donkerblauw/donkergrijs?) dikgedrukt te zetten.
    - In navolging hierop vind ik het vreemd om sticky topics bovenaan te zien staan en hier onder de ongelezen topics in het dikgedrukt groen. Nogmaals, ik zou alle titels dikgedrukt doen en variëren in kleur.
    - De homeknop leidt naar de website ipv forum, dat zal ongetwijfeld bewust gedaan zijn maar ik vind het irritant (kwestie van wennen). Heb er al meerder malen op geklikt met als doel naar het forum overzicht te gaan ipv xboxworld.nl.
    - Waar is de mogelijkheid om bij de ledenpagina naar de volgende pagina leden te brossen?

    De minnetjes lijken de overhand te hebben maar voor mijn gevoel is dat niet zo. Het nieuwe forum ziet er goed uit maar ik was natuurlijk naar minpunten aan het zoeken. :)

    That's it, hoop dat jullie er iets mee kunnen.
     
    Laatst bewerkt: 12 aug 2014
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    vet
     
  4. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Even op deze manier hoor:

     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Er zijn 2 thema's for your browsing pleasure!
    [​IMG]
    ik gebruik nu zelf de donkere vandaar een screenshot van die. :p

    Hmm, ik had de links vet gemaakt en vond zelf juist dat onoverzichtelijk. :+
    [​IMG]

    Verschillende kleuren kan snel al druk overkomen, vandaar dat ik voor neutrale kleuren heb gekozen, op die voor ongelezen topics na.

    Note: Dit is niet mijn eerste dag op het nieuwe forum, dus misschien is het voor mij juist wennen. Moeilijk in te schatten. :+
     
  6. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ik ben benieuwd naar meer meningen!
     
  7. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Is het misschien mogelijk om als je op de homepage van het forum zit, dan zie je helemaal rechts de topic waar het laatste op gereageerd is en dan zie je de naam en de datum, maar niet meer de tijd. Dit is bij het 'oude' forum wel.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Als je de muis over de datum houdt zie je de tijd. :9
    En je ziet sowieso de tijd van posts die max 6 dagen oud zijn!
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hou de site sowieso in de gaten voor nieuwe content, zaterdag gaan we waarschijnlijk streamen met een gedeelte van de crew!
     
  10. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Buiten dat het een frisse, moderne look heeft zijn er natuurlijk meer voordelen!

    Meldingen! Nu moet je een topic ouderwets in de gaten houden om te zien of verder nog iemand op je reageert. Nu krijg je een melding in je inbox (rechtsboven!) als je ;
    gequote wordt.
    Of als je het topic volgt en er uberhaupt iemand reageert.
    Offff als iemand je tagt! Je weet hoe vervelend het kan zijn als je iets wilt vragen aan specifiek iemand, maar geen idee hebt of hij het topic volgt? Tag hem of haar! Gewoon een @ voor zijn naam zetten en die persoon krijgt een melding.
    @Rickk
    [​IMG]

    Oh ja, Likes Je zult vast wel eens (extra?) waardering willen uiten voor een goede, informatieve, hilarische post. Geef het een duimpje omhoog en de poster voelt zich gewaardeerd en je hebt zijn of haar dag goed gemaakt!
    [​IMG]

    Alle posts van je die Leuk zijn bevonden zijn ook gemakkelijk in je account terug te vinden: http://forumnew.xboxworld.nl/index.php?account/likes

    Trophies Gewoon een kleine, leuke toevoeging. Er gaat niet al te veel focus op liggen, maar het is wel een leuk extra stukje interactiviteit met de site! :p

    PM's Weg met PM's en inbox limieten! En idioot lange quote chains! Vanaf nu heten die dingen Conversations en werkt het als iedere andere thread. 1 gesprek met een persoon is nu dus 1 thread, niet meer 1239 losse PM's. En doordat het werkt als een thread is het ook gemakkelijk om voorgaande reacties terug te lezen.

    Filmpjes embedden Je hoeft niet meer een deel van de link op te zoeken zoals het nu is, je kunt gewoon de hele link uit je adresbalk kopieren en Xenforo zet het om in een werkbare media tag voor je!

    Misschien is er nog meer, maar het is nog vroeg. Xenforo is dus meer dan een visuele upgrade. Het maakt ook het leven van jou als poster gemakkelijker (en dat van de mods en admins, maar who cares)
     
    Laatst bewerkt: 13 aug 2014
  11. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik vermaak me echt dolletjes daar! :9
     
  12. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.458
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Iedereen klaar met afscheid nemen? Over een half uur gaat de stekker eruit!

    See you on the other side :+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313


    /salute. vB, you have served us well! Maar het is tijd voor afscheid.
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Zijn alle print screens gemaakt van hoe het was? :cool:
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Jongens, ik heb ook op de definitieve versie geen Green Mile toegang. :mad:
     
    Graveheart vindt dit leuk.
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Eerste indruk. WAUW! Nu verder ontdekken. :+
     
  17. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Gaan we proberen te regelen.

    Edit ; En gefixt.
     
  18. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    @Matrix dat heeft natuurlijk een reden :+
     
  19. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.426
    Leuk Bevonden:
    4.942
    Ik mis nog steeds een next gen favicon! :cool:
     
  20. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Epic! Nieuwe mobiele forum werkt lekker!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina