je zet je helemaal voor paal naar een LAN te gaan zonder te scheren, je haar te doen etc. en dan gek vinden dat iedereen haat aan je heeft als je stoer doet op XBL.
Zorg eerst dat je wat behaald voordat je gaat praten. Ik heb jouw namelijk nog nooit gezien XBW/MSN Ridder
komt waarschijnlijk, omdat je heel de dag binnen zit te gamen XBW Ridder kijk even naar je eigen posts en dan naar die van mij dan zien we toch wel weer wie de XBW Ridder is.
Dat is wel ziek maar dat is niet je eerste of 2e of 3e account Je normale was echt onder de 1.5 maarja Ik had ook een 2e account gemaakt Kill death was iets van 11.2 ofzo en ik had al best veel kills
Maar die laten andere tegenstanders/medesporters wel in hun waarde... :{ Sorry ik moest eventjes reageren.
Leuk forum, alleen waarom versie 3.6.1, als er inmiddels al 3.7.3 is? Veel veiliger en beter. EDIT: Oh, ik zie dat Xboxworld ook op 3.6.1 draait, waarom?
MLG forums draaien op 3.5 dacht ik. Bij die nieuwe zit er teveel features en dingen die overbodig zijn.
Team Sirox geeft een toernooi voor zowel Gears of War, Call of Duty en Halo3. Kijk op www.team-sirox.eu/forum voor meer informatie.