Forum traagheid

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Joene90, 10 jan 2008.

1. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk nooit aangezien amerikanen alleen aan vervuiling doen

2. Mikeeey681

Mikeeey681 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wow,
    Net kon ik even helemaal niet op de site komen.
    Was dat alleen ik of had iedereen hier last van?

3. marieke

marieke Brrrrrrrrrrrrr

Leuk Bevonden:
    0
    Hier geen last! Alles werkt normaal.

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Werkt nu inderdaad weer normaal. :) Ik kon een aantal minuten geleden ook niet op het forum komen.

5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Internal Server error kreeg ik

6. rggr

rggr als t maar hard is

Leuk Bevonden:
    0
    als het forum in de vs zit worden we vast allemaal gescreend.........

7. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Dus... :{ Maar goed, de laatste tijd is het forum echt lekker snel. :)

8. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    En mijn papa is een banaan.

9. scooby doo

scooby doo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet dat mn vraag niet hier hoort maar wil er geen thread voor openen en ik zie niks waar ik t kan vragen ..ik gebruik veel de zoekfunctie omdat ik geen vragen wil stellen die mischien al 10 x zijn beantwoord maar de functie ,zoeken in dit forum ,is regelmatig niet te gebruiken door de reclame zoals nu die van soul caliber rechts bovenin..ik kan wel invullen wat ik wil zoeken maar kan niet op ok klikken :'-( is t niet mogelijk dat die reclame een stuk naar beneden gaat of iets dergelijks?

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ah, dat ligt natuurlijk aan de resolutie van je beeldscherm. Je kan natuurlijk altijd Uitgebreid/Geavanceerd zoeken. Dan heb je daar geen last van.

11. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    533
    Of je download even een plugin voor Firefox O-)

Die rechter banner vind ik zelf niet echt handig. Bovenin is geen probleem maar rechts haal ik hem liever weg.

12. scooby doo

scooby doo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zal morgen wel ff uitzoeken of t nut heeft om een plugin voor Firefox te downen want ik mis t wel als ik t niet kan gebruiken ..nou is google ook een goed hulpmiddel maar ik vind hier ook altijd veel informatie ..in ieder geval bedankt voor jullie reactie .

13. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Ik weet niet of het hier thuis hoort maar ik wil er geen nieuwe topic voor openen. Het is de laatste tijd vaak bij mij als ik iets post dat er de tijd staat van precies een uur geleden, en ik wil weten of het alleen bij mij is of bij meerdere personen. En waardoor het dan komt.

14. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Kijk eens vanonder op de pagina, net boven de laatste groene balk. Er zou moeten staan "Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:25.". Indien niet, dan staat de tijd niet goed bij jouw ingesteld en moet je het eventjes veranderen bij je gebruikersinstelling, onder Opties wijzigen en dan naar de datum- & tijdopties scrollen.

Tijdzone: GMT +1 Amsterdam, Brussel,...
    Zomertijdcorrectie: Neem automatisch...

15. josh gunit

josh gunit Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt, maar het heeft het probleem jammergenoeg niet opgelost. Na een paar minuten is het meestel trouwens opeens wel zoals het hoort.

16. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Ik gebruik ook firefox met Adblock Plus (weet niet of dat er iets mee te maken heeft, had dit al) en nu zijn opeens alle afbeeldingen weg. :confused:

17. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Ja, ABP verwijderd standaard een hele hoop banners (ook die van XBW gelukkig :+).
    Ik vereer ABP tot aan mijn dood! _O_

18. Cor

Cor Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat de frontpage nog steeds zo langzaam is? Ik heb er namelijk al 3 dagen ;last van.

19. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Frontpage niet zozeer, maar het forum is nog wel regelmatig een paar minuten niet of nauwelijks te bereiken bij mij.

20. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hebben jullie laatste tijd ook last van dat het forum vaag doet, soms kom ik online en dan zegt die dat ik allemaal PM's heb maar die heb ik allemaal al een keer gelezen. En ik heb ook vaak dat als ik online kom dat er oude topics bovenaan staan waar 4 uur geleden is gepost maar dat zijn dan niet diegene waar het laatst in gepost is.

Ligt het aan het forum of aan het internet.

Deel Deze Pagina