1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

forumdeel gewijd aan muziek

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door de bengel, 5 feb 2007.

1. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Het gaat erom dat onderwerpen waar veel topics over zijn een apart deel krijgen. Over paarden zijn dus geen topics dus slaat die reactie nergens op...

2. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat muziek samen met nieuws de meeste topics hebben.
    Maar een subforum zoals het live-gaming gedeelte lijkt mij wel een handige oplossing.

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Het zou een oplossing kunnen zijn als we dat eventueel doen, maar ik denk dat momenteel nog niet echt de moeite is om het op te splitsen en dat het daardoor juist onoverzichtelijk gaat worden.

4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ja, daar sluit ik me wel bij aan

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ASEL heeft nog genoeg capaciteit om door te groeien wat betreft actieve threads. Op het moment heb je meestal 15/20 threads waarin op een dag gepost worden. Dat is niet bar veel, ook niet al te weinig, maar normaal. Wat dat betreft is er geen reden om het onder te verdelen in subfora. Echter ik snap je punt ook, het zou een leuk hok kunnen worden en wat overzichtelijker kunnen zijn voor mensen die puur en alleen in muziekthreads geintresseerd zijn. In ASEL worden natuurlijk vele verschillende onderwerpen besproken, en eventuele subfora gewijdt aan Muziek, Video Entertainment zou misschien leuk kunnen uitwerken. Maar we blijven een Xbox forum, doordat dat gamers aantrekt hebben we pas geleden ook 2 forum gedeeltes voor zowel Sony als Nintendo te maken, echter om ons nog verder te verdelen over minder relevante onderwerpen daar ben ik geen fan van.
    Ik peil hier even de animo ervoor, is het erg gewilt onder de leden dan kunnen we ons altijd nog is beraden over een andere oplossing maar ik sta er niet positief tegenover. :)

6. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    In elk geval fijn dat het niet meteen wordt afgekapt en jullie er toch voor open staan :)

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, maar goed als je aan een forumdeel voor muziek zou gaan beginnen is het volgende een anime forum-deel en zo kun je wel bezig blijven.

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dit was ook precies wat ik dacht toen ik de startpost las. Van mij hoeft het dus ook niet en bovendien is het ook een hoop gescroll om het juiste forum te vinden als je alles splitst.

Het mooiste vind ik een mainpage met 8 tot 10 verschillende subfora, mooi overzichtelijk :)

9. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Kick* (begin pijn aan m'n voet te krijgen van al dat forum gekick), afijn, waarom niet een 18+ sectie :cool:

10. The Bolster

The Bolster --

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het maar een slecht idee, zoals veel mensen al zeggen is dit forum gebaseerd op gaming en is de rest (leuke 8)) bijzaak. Het is niet de bedoeling dat er meer niet-gaming delen van het forum komen dan wel-gming delen. Dat is mijn mening dan toch :D

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Bovendien denk ik dat opeens iedereen dan 18 jaar of ouder is. Veel zin heeft het dan ook niet lijkt me :+

Deel Deze Pagina