1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza 2 [Demo Rondetijden]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Martijnn, 10 mei 2007.

1. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    En zo hoort het, die langzame kut bakken van klasse C zijn toch geen fuck aan dus. Klasse A valt nog wel mee, maar hoe hoger hoe beter, daarom heb ik ook zin in het hele spel, dan kunnen we de beste auto's ook uitproberen. \o/

2. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Dan zal het je nog vies tegenvallen want je zult toch onderaan moeten beginnen. Ik rijd net zo lief in een C klasse hoor.

3. RVE_NL

RVE_NL Need games

Leuk Bevonden:
    0
    Ik rijd net zo graag een C als een A class, de R2 klasse bevalt me niet zo, puur omdat ik de auto's gewoonweg lelijk vind. :mad:

4. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108

Ik sta toch 5 keer op plaats 5 beters \o/

5. Nutterd nl

Nutterd nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    damn en ik dacht dat ik snel was :mad:

6. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    ik kwam in de buurt van de 1:20(snel voor een n44b;)) en toen tikte de mongool achter me, me uit de boch:mad:

7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als je eens rustig een rondje rijdt, zonder straftijd te pakken, rijdt je al sneller dan 1.20.xx Maakt niet uit welke klasse je pakt.

8. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    hehe moet zwaar aan de bak zo te zien. Snelste wat ik had met die auto was 55.666, alles uit overigens.
    Ben op zich nog wel tevreden met die tijd, was de 2e keer dat ik met de porsche reed, nog niet heel veel Forza gespeeld. Nog een beetje gemengde gevoelens over het spel/demo

Deel Deze Pagina