gwn gas inhouden, en elke keer remmen, als hij naar boven gaat ( je voorkant ) en juist trg neerkomt terug je rem inhouden, en opnieuw en opnieuw het is leren in het begin, m'n cliootje kan het ook bijna... Hier: http://www.youtube.com/watch?v=2IEBYomIo6M
Hier wat drift foto`s: (De 1 met de groene auto is van Kimi NL en de blauwe van mij, ook is de Mona Lisa (van Tokio Drift) van mij)
mooie drifts en foto's mijn eerste race foto's en ja ook een crash weet iemand trouwens de settings voor een auto helemaal te tunen tot A999 of U999 dat maximale voor online ....
Oew, die MR2 races, verschrikkelijk. Ik gebruikte die MR2 die je ergens 's wint (geen idee waar) en die had ik ook nog getuned maar reed voor geen meter. xD Btw, waarom is er een Photo Mode en Show Jouw Ride topic? Of is deze voor foto's van allerlei dingen in FM2 en de andere alleen voor speciaal gepainte rides? Of hoe zit dat?
Gisteren voor het eerst in een maand Forza weer gespeeld. Opeens vond ik het veel leuker op mijn nieuwe TV Ik had alleen niet gelijk op de Nürburgring moeten beginnen
Waat! Mooie foto. Erg leuk, ook hoe die foto zo langzaam verdwijnt als 't ware. Die blur naar 't einde is netjes.
^^ thnx Gisteren weer 2 fotos gemaakt (in de 2 laatste races van Arcade) Getiteld: The Final Stretch. Waarom?: Omdat ik deze race héél vaak opnieuw heb moeten doen, en dan nu eindelijk een auto had gevonden die ik in bochten onder controle kon houden. Dit is dus het laatste stukje naar de overwinning toe Deze van een andere race waar ik steeds maar niet hoger kwam dan een bronzen medaille Verder niks bijzonder, gewoon heel veel blauw (achteraf gezien kon deze foto nog mooier en blauwer):
Wat is dat voor lelijke bak? En voor die Exhebition races doe ik altijd met die Toyota Yellow Hat uit de R3 klasse. Win je ze met gemak.
Ik gebruik die Ferrare van de R1 reeks, maar ik wil eigenlijk die Porsche die gebruikt wordt bij de time trail van de Nürburgring. Wat is me dat een zalige bak . Maar die blauwe bak... is Porsche achtig?
Dat (on)ding was een Panoz Vraag verder niet om een type, ik had deze willekeurig gekozen in de hoop dat ik eindelijk eens zou winnen (en natuurlijk gelijk de minst mooie kleur erbij genomen ) Kom je ook een beetje laat mee
Nog 3 drift fototjes , moet er morgen wat meer maken: hier hadden kimi en ik een hele mooie actie we draaiden very snel om elkaar heen Met zijn 3en banden warmen: En ten slotte nog een mooie drift van kimi