Ik gisteren op Motegi Speedway: Met deze foto zit ik in de finale poll voor de fotocontest op Forzamotorsport.net van deze week: Als jullie willen mogen jullie daar ook stemmen, als je een account hebt! Gewoon op de mooiste, hopelijk is dat de mijne http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/1083452.aspx
Ik zat te twijfelen tussen die van jou en die van MNKPRO. Naja dan is de keus snel gemaakt, mijn stem heb je
Invite? Kan me alleen een bericht herinneren over die designs. Was wel latertje vannacht... verslavende xbox
Nog een paar oude foto's. En deze waren van een race van vandaag, R3 Klasse, Nordschleife 2 Laps, Manual, TC Off en dan zo'n miniem verschil (ik ben de F430GT maar verloor alsnog)..
Collisions waren uitgeschakeld en de replay werd vanuit mijn wagen bekeken, vandaar dat die andere doorzichtig is.
Vandaag ook 3 rondjes gevlamd op de Nordschleife. Iedereen ging na 2 rondjes de pit in vanwege hun banden enzo, ik reed gewoon door. Werd alsnog 3de.
Was de eerste keer dat ik wat met die effecten probeerde, maar dit was wel zo'n beetje het beeld wat ik van tevoren had.