ja dat krijg je he als de porsche coureur goed drift.. HAHA.. das heel arrogant.. nee was erg leuk en zo als je ziet erg geslaagt.
jij hebt nog lang niet mijn kunnen gezien.. ik weet cker dat je nergens blijft als we overgaan op D1 driften.
Goh, bescheidenheid staat hoog in het vaandel bij de jonge racertjes. Ik zal wat voorzichtiger worden met complimentjes geven .
ligt eraan wanneer.. Bij driften in het algemeen niet. dan gaat het om de fun. doe ik ook veel. Bij D1 Driften gaat het echt wel om de winst. hier gaat heb met een jury. deze rijd(en) achter je aan of staan in een bocht en kijken wie het beste drift. Meeste overwinningen wint. meestal 2 van de 3 of 3 van de 5. bij D1 starten we ook met een gelijke snelheid. de Amerikanen doen 50 Mph wij 80 Km/h en dan gaan we over een bepaald gedeelte van de baan en probeer je ze mooi mogelijk een zo dicht op je voorganger te blijven of zelfs in te halen. spin je verlies je automatisch. D1 is dus het echte werk. hier draait alles om snelheid. bochtenwerk. en coordinatie. niet voor beginners.
Hmm, klinkt tof (om naar te kijken). Ik ben niet zo'n getalenteerde gamer dus dat laat ik aan anderen over. Gaaf als je 't kan
na als je maar oevent kan iedereen het leren.. natuurlijk is het zo dat je er talent voor moet hebben. ben zelf ook niet zoon talent volle gamer. maar auto's intresseren mij en ik heb redelijk wat gevoel ervoor.. dus het afstellen stelt niet zo heel veel meer voor bij mij.. ja het is indd leuk als je het kunt maar kijk maar zo.. jij kan misschien heel goed voetballen/andere sport. ik ben zo A-Atletisch ingesteld dat ik met voetbal altijd op de bank zat.
Same here. Ik interesseer me in auto's en racen vind ik leuk. Driften nog meer. Het blijft verslavend om lekker 4 dure Yokohama's in stijl op te roken. Ik heb ook geprobeerd om D1 te driften. Het lukte bijna, ik ging al iets dwarser en sneller, maar nog niet genoeg. Blijven afstellen en oefenen dus.
Mazda.. erg mooi.. jij bent ook iemand wat alles kan. Driften Painten Foto's Maken Racen iedereen laten vragen om jou auto's ja ik weet dat hij niet van jou zelf is maar erg mooi is hij wel.. Keep Up The Good Work
Hier mijn nieuwe impreza! Enigste impreza die ik een beetje vet vind. Echt zo'n auto die je nooit in het spel ziet.. Wel lelijke kwaliteit maar ik kan niet fotoshoppen.