heb eindelijk DE snelheidsduivel! Jammer dat er vandaag niet veel volk kwam kijken, zoals je ziet op de tribunes achteraan maar 2 mensjes
Ohh yeahh me skyline klasse U999 driften ken die wel Maar tog niet zon goed idee om dat met 270 km/h te doen:
Wat is die Nissan race bij Manufacter races kut. Die Top Secret Skyline is echt wel te krachtig t.o.v. de rest. Sweet revenge (de linkse ben ik) Het is nog niet gedaan: (Nee, die linkse ben ik niet) Deze foto's komen btw allemaal uit dezelfde race .
Die rechter mag dan wel bulletproof zijn (zie tekst op voorruit), maar hij is zo te zien niet gestoorde-spookrijder-die-wraak-wil-nemen-proof.
Was echt pist op die auto. Die trekt gewoon te snel op terwijl ie maar een middelmatig top snelheid heeft. Toen ie daar aan z'n topsnelheid zat (260 km/h) knalde ik er frontaal op tegen 320 km/h . Heb die replay zelfs gesaved . Ik heb m'n eigen skyline dus zo hard moeten opfokken dat ik al met men remdruk moest gaan kloten om die nog fatsoenlijk te laten remmen. Dat gewoon om een kans te maken tegen die Skyline.
Dan is de vraag voor hoelang. Kan enkele dagen zijn, weken, in beste geval paar maanden. Mooi foto's btw.
heerlijk is dat, doe ik ook vaak.. alleen moet je net voordat je voorganger gaat remmen naar de binnenkant, dan ben je er altijd langs