*Spamt Ok een paar ingredienten hoe je moet vliegen. Stap 1: Laat twee ongelooflijk snelle bakken elkaar opvangen met 300 km per stuk. Stap 2: Voeg daar nog een tweede auto aan toe: Stap 3: En vlieg! Stap 4: En hoger! Stap 5: En laat alles nog en beetje na pruttelen EDIT: ik heb geen idee wat daar van me auto loslaat maar het zal niet goed wezen
Damn , vond ik mij vlucht al leuk , maar dit gaat echt te ver je kan natuurlijk niet van zo hoog een foto maken he , anders was het een vettere foto*) maar die 2de auto , staat die tussen de 2 auto,s in die elkaar rammen ?
Nee, denk ik...bij stap 1 is die auto helemaal achterover en ik denk dat je bij stap 2 dan met een andere auto die auto aan de onderkant moet rammen en dat die dan de lucht in vliegt..
Mijn eerste in-game foto. Heb het spel pas sinds gister dusja. Ik ben de linker trouwens, het was gewoon in de career mode.
-Mijn auto wordt door klap teruggeslagen - waarna de derde speler mij schept op de achterkant en ik over de motorkap heen vliegt, het dak mij de lucht in lanceerd - omdat dit met zo'n rotvaart gebeurt en veel geluk; vlieg ik extreem hoog en land ik zo'n 300 meter verderop weer op het asfalt. conclusie, gewoon geluk, en op het juiste moment elkaar raken. zal niet gauw nog eens gebeuren. Btw: zie hoe die gele auto de grond ingeboort wordt door de klap.
Was super gevecht op sebring, zat ronde lang achter de eerste totdat ie eindelijk klein gaatje open liet in eerste bocht! Vond dit gewoon mooi plaatje
danke zelf gemaakt ook, eerste creatie waar ik echt een beetje tijd aan heb besteed, rond de 450 layers binnekort maak ik de auto verder af met nog meer happy tree friends op de auto! want nu staat alleen die eenzaam erop
450? Voor de 2 auto's die ik heb gemaakt, heb ik ongeveer 150/200 layers per kant. En jij hebt dat al voor een figuurtje? Mijn Auto's
ja had net al gekeken en overdreef wel een beetje XD kheb voor dat figuurtje van mij ongeveer 300 gebruikt, mr ja, kben er nog niet zo pro in, vooral niet met dat inkleuren, daar gebruik ik de meeste voor en daarom dus ook zoveel layers
Weer een paar nieuwe screens gemaakt:b: : gewoon een strak monster : Fairlady Z U999 Ik weet het ik moet 'm ff goed finetunen Nieuwe update nu ook dragrace AuuuuWWwww ik wist niet dat die pion van metaal was nog 1tje dan
Ligt er maar net aan hoe efficiƫnt je met je layers om gaat. Zo heb ik voor de adelaar op deze auto ook honderden lagen gebruikt, omdat ik toen nog niets over inkleuren wist. Daar had ik dan ook een paar honderd vierkanten voor nodig