Vinden jullie de kwaliteit van die geuploade foto's trouwens ook zo belabberd? Die van PGR3 zijn veel scherper, volgens mij zijn de plaatjes bij Forza 2 echt voor 99% gecomprimeerd of zo.
haha ja das minder , maar waarom zit het grote circuit er niet meer in van NY , die wat ook in Forza 1 zat ? vond die wel chill , en Brazilie ook niet meer
Dat vind ik ook jammer, dat ze bijvoorbeeld Rio de Janeiro en Tokio straatcircuit er niet meer in hebben gedaan... Alphine ring en die mountain climbs waren ook super!
Reken maar dat je over een tijdje de dragstrip, Rio, Tokio, Blue Mountains en Alpine Ring samen met wat nieuwe wagens kunt downloaden. Ze zijn daar bij Microsoft ook niet gek natuurlijk
ik hoop voor je dat je gelijk krijgt *) mss met wat nieuw achievements , ben trouwens voorlopig nog wel even zoet
O O O Wat heerlijk om deze wagen met 300 vol in een betonnen muur te rammen. WAT EEN &%*$##%WAGEN!!!! Ik heb er de corvette races mee gereden en daarna em in een muur gebeukt. Deze wagen is zo verschrikkelijk. Zodra je ook maar een beetje gas geeft sta je achterstevoren.Geloof me, ik doe nooit moeilijk als een auto iets minder te besturen is, is zelfs een uitdaging dan, maar dit is gewoon een schijtbak. Jammer dat t schademodel niet klopt, want zo hard als ik em in de muur geramd heb zou er niks meer van over zijn.
Is idd een schijtbak. Al goed dat de drivers die je kan inhuren er mee overweg kunnen, want anders had ik nooit die Corvette cup kunnen winnen .