pff bagger hij is tien keer beter dan die van mij ik ga miss ff op auction house kijken of ik daar een beter gepainte kan vinden...ik schaam me een beetje met die van mij. heb gewoon een zwarte met alleen een sparco stikker erop
Heb nog een mooie voor je, zijn al enige races mee gewonnen\o/ oja een van de pics van vanmiddag, het begon netjes maar eindigde in veel beschadigde cliotjes in de zandbak.
Behalve als er zo'n idioot rode Clio meerijdt. Was blij toen ie zelf wegging! Waar rij ik op die foto? Vooraan? Of achter je.. /edit: Zie het al, naast je!
Vanmiddag smaakte wel maar meer ja Mn ma heeft mn xbox gekanteld tijdens het racen Er zit nu een hele mooie ronde kras op mn Forza disc Tijdens de online career liep hij al vast bij het laden van de N-Ring Gelukkig wordt het vergoed door de verzekering terwijl het strikt genomen niet eens verzekerd is Voorzover ik weet doet hij het (nog) wel *) Btw, als iemand intresse heeft in mijn paint, ik heb een clio te koop staan. Voor pics, check een paar posts terug, paint is wel verbeterd
Gaan jullie vanavond ook nog ff rijden? Ik heb net mijn clio klaar en ik zit nu foto`s te maken. Ik zal ze hier wel ff posten.
Mn xbox loopt nu steeds vaker vast door die bekraste disc. Als ik weg ben, dan weet je waar dat aan ligt Heb morgen hopelijk een nieuwe disc
Wel heel toevallig dat ik bij jullie erin kwam. Kwam daarvoor steeds bij engelse en word een beetje gek van die gasten!!!