Ik ga nu alvast de server maken voor de mensen die al een rondje willen rijden/oefenen. Ik maak hem op Career zodat je wat punten kan bijverdienen, mensen die in Exihibation(ofzo) willen rijden moeten dat even zeggen want dan verander ik dit. En iedereen die meedoet, STUUR MIJ EEN FRIEND REQUEST ANDERS KAN IK JE NIET INVITEN WANT IK DOE FRIENDSSLOTS 8 Graag iedereen die meedoet vanavond ff een comment geven over welke mode je wilt rijden. Dankuu
1. Shortbull NL 2. DonGevity NLX 3. KeaveXL 4. Mitch rules 5. 6. Nutterd NL 7. MoDaFaYa 8. MadMike BE Ik verwacht dus een antwoord met jullie mening over welke mode we gaan rijden, Career of Exhibation
Klopt maar ik heb zin om nu te gaan racen Ik kan alleen kiezen tussen 10 of 25 ronde bij het maken van een server dus we gaan voor 25 ronde in plaats van 20
Okè prima Ennee iedereen rijdt met alles uit behalve krijg je de keuze tussen Manual en Automatic en ABS is bij iedereen aan? Zodat het toch gelijk blijft
Er kunnen maar 8 mensen meedoen, en tot nu toe zijn deze compleet, als er eentje niet opkomt dagen ben jij de eerste die ik informeer.