Count mij maar een keer in Is het niet verstandig om met kwalificatie te rijden? Zo kan er 30 man aan meedoen, maar rijden alleen de snelste acht de race Moet je alleen iets verzinnen op het feit dat niet altijd dezelfde mensen de race rijden.
Nee dat is niet verstandig want dan komen telkens alleen maar de snelle erin en dan is het niet leuk meer dan krijg je 8 lui van VVV
Ik doe mee aan raceday 3!!! Raceday 03: SEAT Leon Open Date: 01 July Time: 13.00 Car: Renault Clio Sport RS Track:Tsubuka Laps: 25 Damage: Full Simulation Upgrades/Tunes: None/standard Entries 1. jesse360xbox 2. Doeliee 3. FCDANNY 4. DonGevity NLX 5. King Cobra NL 6. 7. 8.
Valt mee hoor . Ik vind dat je gewoon iedereen kans moet geven voor inschrijving. Is veel eerlijker, en heeft iedereen ook kans om een keer mee tedoen. Misschien moet je mensen die voor de 2de keer zich inschrijven even als ''bank-zitter'' beschouwen. En als er geen 8 man zijn, de eerste van de 2de keer inschrijven eraan toevoegen.
Shortbull: Zin om een Seat race te starten,zodat mensen niet allemaal dringen om met de renault race mee te doen? Heb je al toegevoegt op msn. btw
Raceday 03: SEAT Leon Open Date: 01 July Time: 13.00 Car: Renault Clio Sport RS Neem aan dat dit Seat Leon moet zijn Track:Tsubuka Laps: 25 Damage: Full Simulation Upgrades/Tunes: None/standard Entries 1. jesse360xbox 2. Doeliee 3. FCDANNY 4. DonGevity NLX 5. King Cobra NL 6. KeaveXL 7. 8.
Raceday 03: SEAT Leon Open Date: 01 July Time: 13.00 Car: Renault Clio Sport RS Neem aan dat dit Seat Leon moet zijn Track:Tsubuka Laps: 25 Damage: Full Simulation Upgrades/Tunes: None/standard Entries 1. jesse360xbox 2. Doeliee 3. FCDANNY 4. DonGevity NLX 5. King Cobra NL 6. KeaveXL 7.Nutterd NL 8.
Raceday 03: SEAT Leon Open Date: 01 July Time: 13.00 Car: Renault Clio Sport RS Neem aan dat dit Seat Leon moet zijn Track:Tsubuka Laps: 25 Damage: Full Simulation Upgrades/Tunes: None/standard Entries 1. jesse360xbox 2. Doeliee 3. FCDANNY 4. DonGevity NLX 5. King Cobra NL 6. KeaveXL 7.Nutterd NL 8. Dutch Supremacy
Het was echt wél een vette race! jmmr dat ik 2x in verkeerde vitesse zat.. en dontgevity stak mij dan ng voorbij door m'n stuurfout, maar m'n banden stonden in t'oranje en m'n motorblok donkergeel Date: 01 July Time: 13.00 Car: Renault Clio Sport RS Neem aan dat dit Seat Leon moet zijn Track:Tsubuka Laps: 25 Damage: Full Simulation Upgrades/Tunes: None/standard Entries 1. jesse360xbox 2. Doeliee 3. FCDANNY 4. DonGevity NLX 5. King Cobra NL 6. KeaveXL 7. Nutterd NL 8. Dutch Supremacy Reserve 1. MadMike BE ( moest er iemand niet afkomen )
We kunnen ook 2 hosts open zetten: aangezien er genoeg animo is. het viel me trouwens op hoe netjes mensen rijden, ook mooie takeover acties zijn er uitgevoerd 1.Shortbull NL 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 1. jesse360xbox 2. Doeliee 3. FCDANNY 4. DonGevity NLX 5. King Cobra NL 6. KeaveXL 7. Nutterd NL 8. Dutch Supremacy
Dat was waar ik ook ook al bang voor was. Desalnietemin probeer ik wat meer intereresse te organiseren voor deze competitie. Nu rijden er 8 mensen, en de rest moet wachten tot een week erna (of meer). Misschien is het dan leuk om een afval-race te organiseren. Bijv: edit:/ Dit is dus precies wat shortbull hierboven presenteert, maar dan nog met met een extra race voor de snelsten en de langzaamsten.
@ geertbargeman: Je hebt helemaal gelijk, Rox benaderde mij ook al met dit idee en ik heb gemerkt dat de animo aardig hoog ligt, dus ik denk dat we dit idee maar eens moeten gaan uitvoeren.
zo shit.. ik kijk ff een paar uurtjes niet hier en meteen weer een hele race vol mja.. pleur me er maar een keer bij dan ofzo.. Seat Cup lijkt me ook wel gaaf idd..
Ok, leuk om te zien dat er wel verder wordt gedacht dan de oorspronkelijk opzet Punten verdeling van mijn voorbeeld is wel waardeloos, aangezien er nu nog weinig te verdienen valt tussen plaats 8 en 16.
mmm, misschien moeten er wel 2 cups komen, of iig 2 inschrijf lijsten: RRC; (Renault Clio Cup) 1. 2. .... SLO: (SEAT Leon Open) 1. 2. ...