heb even zitten puzzelen en zo gaat het waarschijnlijk worden, zo worden mensen iets makkelijker herkenbaar in replays en voor andere Specs:
de nummers zitten volgens mij over het algemeen op de deuren... ik heb toevallig net een foto van de Le Mans DBR9 in mn browser..
Ik weet het maar dan heb je bijna geen ruimte meer voor een beetje design, waar Forza toch wel om draait.
Ik kan aankomende zondag niet racen in de clio cup, kes23. Vriendin heeft dans optreden en ben verplicht te gaan kijken. Maar je kan me wel voor de week erop inschrijven. en voor nummer wil ik wel 23 reseveren.
tja ik wil wel meedoen weet alleen niet zeker of ik het ga redden (ga maandag op vakantie) dus als je 4 andere vind om mee te doen moet je hun maar pakken zet mij er anders maar bij...
damn kan mijn berichten niet editten maar jammer dat jeepee in poule a zit...(wou graag tegen hem racen...niet dat ik kans maakte om te winnen ofzo)
Ik zou me graag nog willen laten inschrijven voor deze Cup, indien mogelijk... ...moet ik wel vandaag nog effe m'n Clio pimpen.
Als er nog plaats is, dan komende zondag. Anders de week erna. edit: Ik zie niet zo snel wie-welk nummer gereserveerd heeft. Als 35 vrij is dan wil ik me die graag toe-eigenen.