Wil vanavond iemand gaan Clio-en of SEAT-en? Shit Shortbull.. ik had ook 04 gewilt haha.. dan pak ik maar 44
ik wil ook wel meedoen, schrijf mij maar in bij raceday 2 poule B, kan ik de metalen pik eens mijn hielen laten zien
Ik heb nog even een vraagje. Ik lees in de beginpost dat de compound van de banden zelf gekozen mag worden. Heeft het kiezen van een dure bandenset geen grote gevolgen voor de performance van de Clio? Sorry als dit een n00b-vraag is, 't pimpen enzo is nieuw voor mij... Ik ben PGR gewend.
Jawel, want Shortbull heeft A784, en ik heb het compound van Michelin gepakt en ik heb A787. Scheelt niet veel, maar scheelt wel iets.
Okee, maar jullie hebben beide dus wel een compound in de duurste categorie gekozen (race categorie, geloof ik?)? Niet dat ik die Clio ineens in de S-klasse heb staan... edit: En dient de PI niet tussen 780 en 785 te blijven?
Misschien een idee om in de startpost ook alle nummers neer te zetten die bezet zijn??? Dan krijg je niet 2 mensen met hetzelfde nummer. Zelf heb ik nr. 94
idd, je moet het niet al te nauw nemen, ik heb het opgeschreven toen het nog niet uitvoerig getest was, wat het nog steeds niet is.
asap en zo vaak mogelijk Doe maar gewoon aankomende zondag. EDIT: En ik heb nummer 20 dan, is ook mijn racenummer normaal op het circuit