Jawel toch? Je staat in Raceday 03, moet ik je bij de andere ook inschrijven dan? ik dacht namelijk dat je alleen op 01 july kon? correct me if i'm wrong
Voor de SEAT Leon Open ja, nergens voor de RCC. Als je me nog ergens tussen kunt plaatsen graag, ik kan vrijwel altijd
ok, dan zet ik je bij alle racedays. Dan zit hierbij Raceday 01 helemaal vol, tenzij mensen niet op komen dagen. @ Grumpy, nee Leon hoeft niet.
Ja ik wilde al zoiets doen als Peslive. Dat werkte perfect. Alleen hoop ik dat de frontpage dan wel wat meer wordt benut dan bij Peslive. Daar zitten we alleen maar op het forum.
2.16.023 hahaha met 2 uitschieters en penalty Wat een baggerbaan, vanavond maar even serieus oefenen. waar blijven die foto's!
Netjes Macer! Gevoel met stuur begint te komen! Net een kampioenschap van de Career met m'n RCC getunede Clio gereden. Heerlijk! Het is echt nu super!
idd, zodra je het even onder de knie krijgt wilt het wel lukken, Btw: maak ook even een nieuwe foto je oude staat er nog...
Nieuwe snelste tijd! Net goed geoefend met Shortbull en Macer, in totaal 15 rondjes Silverstone gereden. 2:00:426 Dit is zónder enige afstelling, Shortbull reed met een volledige afstelling nog een seconde sneller dan mij, dus als ik m'n Clio perfect afstel moet er nog wel het een en ander afkunnen! Heb zin in zondag!
hahaha 1.59.385 een voorlopig persoonlijk record, ik moet die tweede en laatste bocht sneller kunnen nemen. ga vanaaf voor een 1.58.xxx
Moet eerst ff aan mn stuur wennen... Maar een 1.58 zit er echt wel in idd... Wie rijden er allemaal met stuurtje? (en wel met alle hulp uit mag ik hopen)
als de site er eenmaal is wil ik ook wel mijn steentje bijdragen op de een of andere manier(site bouwen kan ik helaas niet)