3e rondje was al een 1.58.174 (geupgrade zoals in die ene post stond, echter nog niet gefinetuned), kan nog makkelijk 1 seconde sneller, want ik verloor in dat rondje 1 seconde op mijn vorige ronde. Ik rijd btw wel met Traction Control, ABS en braking line (met de controller), ik zal zometeen ABS en TC is uitzetten, kijken wat ik dan rijd, braking line vind ik af en toe nog wel eens handig. Ik zal zometeen wat foto's van mijn kar plaatsen.
Doe mij maar startnummer 11, hét brabantse getal. Zit te twijfelen of ik mijn bacardi of bavaria design ga gebruiken
ik ga maandag op vakantie dan zullen mijn forza skills wel weer minder geworden zijn dus moet ik veel oefenen...
Hier is mijn auto, misschien nog wat aanpassingen: Ik heb dat RCC nummer negatief gedaan, omdat ik een zwarte auto heb
Pfff ik kan echt niet met dat ding rijden, vliegt alle kanten op... Nog maar eens even met de instellingen kutten want dit werkt niet echt
Mensen, ik kan morgen helaas niet meed doen ivm met tentamens. Ik hoop dat iemand anders nog voor mij in kan vallen.
Ga maar is testen hoe snel ik een rondje neer kan zetten op die baan van morgen. Vind mijn clio niet zo heel lekker rijden. ben voorwielaandrijving gewent
Wil hem ook wel afstellen, alleen weet nou niet wat alles doet als je het veranderd. Heb noiu ook niet bepaald veel tijd vandaag meer. Dus zit te twijfelen, tunen of de baan onder controle krijgen
Kun je iets kwijt over de afstellingen Shortbull want ik ben daar ook nog niet zo enorm in thuis.. Ik weet van een aantal dingen wel wat het doet maar lang niet van allemaal..