Tsja, ik ben normaal ook een sim racer (R-factor en GTR op pc) maar op de Xbox lukt t me tot op heden niet om sneller te zijn met stuurtje... Hoe heb jij je stuur afgesteld JeePee?
hmmmm heb straks even snel een paar rondjes gereden met mn Clio.. de 2 minuten waren niet zo heel lastig maar had neit genoeg tijd om de Clio nog te finetunen, laat staan te painten. Hopelijk heb ik morgen nog wat tijd, maar er zit een dikke kans in dat ik met niet zo'n bijzonder ogende auto aan de start sta @ JeePee.. heb jij de Microsoft of het Logitech stuur? Zo Logitech, stuurt die ok lekker? Want het scheelt nogal in prijs
ik heb die microsoft en ben er traag mee... Eergisteren speciaal voor de RCC gehaald man... BALEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ben je daar wel gewoon snel mee ipv met dat microsoft ding?? Anders zoek ik een doos van een microsoft stuur, om hem om te ruilen gvd!!
Ik reed net mn eerste rondje van de dag met een onafgestelde Clio met een trage start (1ste rondje) in een tijd van 1:57.nog iets. Daarna even de achterkant wat stabieler gemaakt en kwam op een 1:56.7, wederom mijn 1ste rondje. Ik vind het wel goed zo
Ik zit nu op 1:57:504, maar wel met een eerste sectie waarin ik 0.8 sec verloor op mijn eigen snelste tijd. Er zit dus nog wel meer in! Zonder afstellingen btw...
Ik heb een vraagje. Bij het upgraden moet je je aan de volgende waardes houden: Speed: 5.0 Acceleration: 5.5 Brake: 5.5 Handling: 5.1 A 784 Power: 244 kw Torque: 385 N.m Weight: 1.061 kg front: 40% Als je gaat afstellen zorg er dan voor dat je auto tussen deze waardes blijft: A780/A790 Weight: 1055/1075 kg Echter als je de bodykit er op zet, dan gaan de speed en acc omlaag. Ook gaat de Performance Index omlaag (778 ), mag je dit opvangen door bijvoorbeeld een Street Fuel System aan te schaffen? Je krijgt er 5 KW voor terug en de PI is weer 785 Dit zal wel niet mogen omdat de braking en handling waarden omhoog gaan, maar ik denk ik vraag het even voor de zekerheid
hoe langzamer hoe closer de races worden denk ik...reed vanmorgen met een paar gasten die in de a-klasse van mij verloren...maar toen reden we de d-klasse met de vauxhall astra en dat waren echt close races...
1.57.08 Vind het wel prima zo... Benieuwd hoe het morgen gaat.... 20 rondjes op 1 tank haal je trouwens net niet dus er moet wel gepit worden...