20 rondjes staat er in de start post... En dat moet ook zo blijven, anders kan ik denk ik niet meedoen... (tijdnood!!)
Hoe moet ik trouwens joinen?? Heb niemand van jullie in mn Friendslist staan, staat er niet bij in de OP..
Hmz, schrijf mij maar uit voor Race 1 Krijg net te horen dat ik om 12:45 in Lelystad moet zijn. Ik ga het dus niet redden om 13:00 uur weer terug te zijn. Jammer.
Gaaaaaaaaaaap. Net wakker... Zo eens even FM2 booten en wat testrijden in m'n Clio. Is het nodig dat ik nog een foto doorstuur of hoeft dat niet zo? Heb er nog niet veel aan gepaint eigenlijk... btw Welke hulpmiddelen zullen gebruikt worden? Vrije keuze of bijvoorbeeld ABS-only?
is geheel jouw keuze. btw: omdat er twee man zijn uitgevallen (Jeepee en Suxxer) moet er iemand vanuit Poule B naar Poule A komen, dan houden we een 7 op 7 race. Suxxer is nog niet zeker maar ik krijg geen reactie meer van hem.
mag je tire width nou ook aanpassen? Ik kom btw nog steeds niet op 784 ik heb ook totaal geen idee wat ik fout doe..