Waarom is er op de site geen ranking?? Dus dat iedereen punten krijgt en aan de hand daarvan een positie in de Clio cup.. Dat ik nu een bepaald aantal punten krijg voor mijn 3de plaats en de andere voor hun plaatsing..
goed idee, dat kunnen we wel doorvoeren. Jij bedoeld dus bepaalde rollen die je gaat krijgen als je een bepaald aantal punten bijelkaar krijgt. of natuurlijk een ladder: Speler 1: 22pt Speler 2: 16pt Speler 3: 12pt
Natuurlijk, het is alleen lastig om ver voor je uit te plannen, als mensen zich nu inschrijven voor bv. 7/8 juli. zul je zien dat de helft niet opkomt dagen omdat ze het vergeten of er iets tussen is gekomen. dus volgende week wordt de nieuwe RCC bekend gemaakt, of er moeten mensen op een zaterdag kunnen.
Het lijkt me leuker als iedereen gewoon punten krijgt die meedoet, dan wordt je ook nog een beetje beloond voor trouw aan elke wedstrijd meer doen. Hoe zit het ook alweer in de formule 1. 1. 10 pnt 2. 8 pnt 3. 6 pnt 4. 5 pnt 5. 4 pnt 6. 3 pnt 7. 2 pnt 8. 1 pnt En kunnen we ook niet races door de weeks houden?? In het weekend komt meestal niet zo goed uit aangezien het gezin ook dingen wil doen. Een race om een uur of 8 moet toch wel mogelijk zijn...
Ja man, een puntensysteem zou leuk zijn. Ik vond 't echt een leuke race, dus ik wil zeker weten vaker meedoen. Volgende week ben ik weer van de partij! Ik bedacht me trouwens dat het misschien leuker is om de eindtijd te verhogen naar 5 minuten. Op deze manier kan iedere deelnemer (hopelijk) wel de finish halen. Bij het niet-finishen krijg je namelijk geen geld, wat een beetje zonde is voor die 20+ rondjes wat je hebt gereden. Ook is dit natuurlijk leuk voor de competitie, zo kan iedereen de race uitrijden en misschien zelfs tot in de laatste paar seconden vechten voor een hoger plekje op 't virtuele podium. En wat iemand eerder al zei; 't is wel zo eerlijk als iedereen met dezelfde hulpmiddelen rijdt. ABS is (naar mijn mening) wel een must-have, maar Stability- en Traction-control mogen wat mij betreft wel (geforceerd) uit staan.
Ik ben ook voor een puntensysteem! Sou nu dan 8 punten hebben.... Had de snelste raceronde van de dg met 1:57:037 Vond het echt ontzettend leuk om te doen en ik wil graag bij de vaste RCC'ers horen! Ga me gelijk inschrijven voor Laguna seca... Trouwens, volgende keer ben ik ervoor om in de lobby de TCS en STM uit te schakelen en de Manual transmission aan te zetten... Moet wel een beetje leuk blijven heh! Maar is de laguna seca nou met een 100% standaard clio of heb ik dat verkeerd gelezen? Anders ga ik ff downtunen!
Ja maar die standing, dat werkt toch niet optimaal. Omdat je nu met 2 poules rijdt. Je zit niet elke keer in dezelfde poule, dus dan zou het toch niet fair zijn?Of gewoon één ranking maken die Poule A én B bevatten?
zou in principe niets uit moeten maken. je komt zowieso telkens tegen andere spelers. Ik vind het een leuk idee om punten weg te geven. Ik zat gisteravond ook te denken aan een prijsauto die doorgegeven wordt van winnaar op winnaar, een soort gele trui als het de tour zou zijn. hihi maar dat wordt te lastig.
Gewoon een vast aantal punten voor een positie. Na 1 race zijn de positie dan nog niet goed verdeeld omdat de eerste twee evenveel punten hebben, net als de tweede 2 enz. maar na 2 races veranderd dit al en dan 3 races is hier al helemaal geen sprake meer van.. Werkt prima.
Naar mijn mening moet automatisch- of handgeschakeld een vrije keuze zijn. Er zijn beide voor- en nadelen aan (bij automatisch schakelen zit je soms te laag in de toeren bij het uitrijden van een bocht wat nadelig is en bij handgeschakeld rijden is het gewoon een stuk moeilijker maar kun je wel het toerental hoog houden). Ik kan absoluut niet rijden met een handgeschakelde bak (ten minste niet met een controller) dus van mij mag het een vrije keuze blijven. Ik ben het er wel mee eens dat TCS en STM geforceerd uitgeschakeld moeten worden, alhoewel het in- of uitschakelen ook allebei voor- en nadelen heeft (en dus eigenlijk niet veel verschil mag maken). En zoals eerder gezegd moet de eindtijd echt op 5 minuten om iedereen een kans te geven de race uit te rijden en zo nog wat credits te verdienen.
Die keuze laten we ook gewoon vrij. TCS en STM gaan standaard uit, alleen ABS aan. Schakelen is vrije keuze. De wachttijd gaat ook op 5 minuten. 30 seconden is véélste weinig.
gisteren vergeten te veranderen idd. Alstu Rivanov, als je deze boven de desbetreffende raceday plaatst. ziet er dan mooier uit. Als het formaat niet klopt roep dan maar.