Om het met het punten systeem wel een beetje eerlijk te laten verlopen is het mischien handig dat er een kwalificatie komt. Dat zei ik eerde rook al maar dan nu toch ff iets anders. De beste 8 komen in poule A en de slechste 8 in poule B. Zo heb je alle goede en minder goede bij elkaar en heb je kans op spannende races en het is eerlijker met de puntenverdeling. Ik hoor wel wat iedereen er van vind
Kan ik ook nog joinen bij één van de poules? Ga zo eens even mijn clio bestikkeren. De volgende race dus volledig standaard?
ff voor op de site ik ben Naam : Jesse de boer Leeftijd : 13 Ik denk dat ik een van de jongste ben of is er iemand jonger dan mij?
je moet even de racedays iets netter/overzichterlijker proberen te maken (ik weet het ben veeleisend) maar als we het doen, doen we het goed. voorbeeld.
Sorry dat ik tijdje afwezig ben geweest maar ik doe raceday 2 wel mee maar met Raceday 3 ben ik er niet. Kan ik ook nog met iets helpen waaantt, ik had me ook al aangemeld als mede-organisator maar ik heb nog geen opdrachten gekregen van Short Auto ga ik vandaag goed bestickeren en dan post ik hier wel de foto Naam: Dylan Verschuur Leeftijd: 16 Lievelings Eten: Kip Kerry Lievelings Dier: Olifant Ps. Short ik verwacht dat je rond een uur of 4 online bent om mij mentaal te steunen met bestickering en te vergezellen op sociaal gebied
in dag 3 kun je joinen, maar voor 2 moet ik je reserve zetten. wat betekend dat je voor 80% kans meedoet.
Vte die RCC site!! Voor de volledigheid op de site: naam: Niels gamertag: VWTDIGT leeftijd: 22 En een foto van mn ride staat ergens terug in dit topic, rond P35 ofzo...
Heb trouwens de replay van zondag teruggekeken in heel veel verschillende camerastanden, en ben erachter wie de schuldige is van de startcrash... Als je van een echte "schuldige" kan spreken, want in de racerij heb je dit soort dingetjes... maar t is wel duidelijk te zien!
Nog even een keer mijn vraag, ik denk dat er overheen is gelezen... En kunnen we ook niet races door de weeks houden?? In het weekend komt meestal niet zo goed uit aangezien het gezin ook dingen wil doen. Een race om een uur of 8 moet toch wel mogelijk zijn...
Naam: Berry Luttikhuis Leeftijd: 17 Één probleempje nog, heb nog geen Seat Leon Cupra.. waar speel ik die vrij? Of is die gewoon te koop? En SB, zou je me in de SP erbij kunnen zetten?